Spiff Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 lurer på om det finnes noen avgift kalkulator hvor man kan regne ut hvor mye avigfter man må betale for og bygge om bilen i fra 320 - m3? er import bil, så er ikke helt sikker på når den var tatt inn, må sjekke med tidligere eier i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 www.toll.no har en avgiftskalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja, men der har jeg allerede vært, fant ikke noe som kunne hjelpe meg, må i itlfelle ringe dem og høre da, men dem har jo stengt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Fikk for meg at su skulle importere Avgift ved ombyging er faktisk ganske overkommelig, var det i mitt tilfelle ihvertfall Jeg ringte dette nummeret: 03012 Da ble jeg satt over til riktig person, og jeg la ifra meg all infoen han trenge også ringte karen meg opp igjen dagen etterpå med regnestykket jeg måtte følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Har tenkt på akkurat det samme Så skal følge med i denne tråden Tror ikke det skal være så helt gal pris på det, men er ikke sikker på eksakt hva det koster. Men lurte på å gjøre dette neste vinter eller noe slikt. Hadde vært utrolig artig med litt større volum under fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 jeg får ringe på dagen i mårra og høre, det er også mere alders fradrag på 94 modellen min og 97 modellen din da skal si fra hva det kommer på når jeg får svar er det noen som veit om det er stort med vekt forskjell på m3 cab og 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 seint svar kansje, vært og set fotball i england, så tatt litt tid, fikk ringt og sjekka i dag, og siden bilen er førstegangs regga i norge 23 mai 2000, så kommer avgifter på 37000kr, men derimot om jeg venter til etter 23 mai 2010, så er det ingen avgifter! så biler som har vært i landet i over 10 år koster det ikke noe og bygge om med større motor dama sin kommentar var yay, skal vi til tyskland på ferie? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå