Gå til innhold

avgifts kalkulator

Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på om det finnes noen avgift kalkulator hvor man kan regne ut hvor mye avigfter man må betale for og bygge om bilen i fra 320 - m3? er import bil, så er ikke helt sikker på når den var tatt inn, må sjekke med tidligere eier i tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk for meg at su skulle importere :oops:

Avgift ved ombyging er faktisk ganske overkommelig, var det i mitt tilfelle ihvertfall :)

Jeg ringte dette nummeret: 03012

Da ble jeg satt over til riktig person, og jeg la ifra meg all infoen han trenge også ringte karen meg opp igjen dagen etterpå med regnestykket jeg måtte følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på akkurat det samme :) Så skal følge med i denne tråden :)

Tror ikke det skal være så helt gal pris på det, men er ikke sikker på eksakt hva det koster. Men lurte på å gjøre dette neste vinter eller noe slikt. Hadde vært utrolig artig med litt større volum under fronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ringe på dagen i mårra og høre, det er også mere alders fradrag på 94 modellen min og 97 modellen din da :) skal si fra hva det kommer på når jeg får svar :)

er det noen som veit om det er stort med vekt forskjell på m3 cab og 320?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

seint svar kansje, vært og set fotball i england, så tatt litt tid, fikk ringt og sjekka i dag, og siden bilen er førstegangs regga i norge 23 mai 2000, så kommer avgifter på 37000kr, men derimot om jeg venter til etter 23 mai 2010, så er det ingen avgifter! så biler som har vært i landet i over 10 år koster det ikke noe og bygge om med større motor :)

dama sin kommentar var yay, skal vi til tyskland på ferie? :D ;D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...