JonasD Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Mye kosta den lakken der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Litt usikker på denne, men mener det er en Automote bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Stemmer det ja,anders87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Kan jo legge ut noen bilder av dem 2 jeg har nå.. Dette er vel den første offisielle Automote bilen som Sivert og gjengen bygde; Også E46'en min ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg vil kalle det Automote STUK Fy faen så mye rått!! Ser på bildene at det ikke er lite biler som har funnet veien sin til vestlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Viste ikke at de har bygd så mange Masse gromt vertfal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Noen som vet hvor mye et slikt Automote bygg koster eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Noen som vet hvor mye et slikt Automote bygg koster eller? Foruten prisen på donorbilen så vil jeg tippe alt fra 100-150k og oppover! Og kan noen svare meg på hvordan det er med godkjenning på disse automote-byggene? Blir de levert ferdig godkjent hos bt, eller må eier fikse dette selv i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Bygd av deres tidligere lakkerer. Vet ikke om det "teller".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Den svarte cab`en er ikke automote-bil' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Til dere som har eller har hatt Automote bil. Legg ut bilder her!!! Hvilken senk har den bilen? type? merke? mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Min automote bil: 318is 97 mod. my utstyr selges: 55 tuse. felgene er solgt. står på noen andre skrudde felger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Denne var rå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Noen som vet hvor mye et slikt Automote bygg koster eller? Foruten prisen på donorbilen så vil jeg tippe alt fra 100-150k og oppover! Og kan noen svare meg på hvordan det er med godkjenning på disse automote-byggene? Blir de levert ferdig godkjent hos bt, eller må eier fikse dette selv i etterkant? Fleste bygg med hellakering, full plastikk og dyre hjul ender sjelden under 100.000 for stylingjobben. Ikke noe problem å få bilene godkjent i forhold til senking, men som de fleste sikkert er klar over er de fleste av hjula mer eller mindre umulig å få godkjent. Er jo så enkelt som pris dette også. Kunden får det han betaler for. Fins vel muligheter å få tuv-godkjenning i tyskland om en tar med bilen dit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå