Gå til innhold

Automote biler


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Det nevnes tüv-godkjenning i Tyskland, kom meg for øret for ikke lenge siden at det norske BT ikke trenger å godkjenne det fordi om mann har vært i Tyskland og godkjent dette? kan være bare snakk, men det sjokkerer meg ikke når det gjelder Norge og regler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vanskelig for å puste BMW-racing? Siden du hadde turbo i forrige bil, og kompressor i nåværende?? :D

ja må MATE innpå vettu,når man er så dum å kjøpe 2,0l så.. for seig dem :lol:

men artig når overtrykket kommer..hehe

men puster selv da..ikke fått bruk for pustemaskin enda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig for å puste BMW-racing? Siden du hadde turbo i forrige bil, og kompressor i nåværende?? :D

ja må MATE innpå vettu,når man er så dum å kjøpe 2,0l så.. for seig dem :lol:

men artig når overtrykket kommer..hehe

men puster selv da..ikke fått bruk for pustemaskin enda :lol:

Hehe skjønner deg godt jeg! En kompis lånte e39 520i'n til foreldrene da vi var nybakte sjåfører, og selv den gang, når bil egentlig var ganske "wow", så føltes org 520i litt død

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig for å puste BMW-racing? Siden du hadde turbo i forrige bil, og kompressor i nåværende?? :D

ja må MATE innpå vettu,når man er så dum å kjøpe 2,0l så.. for seig dem :lol:

men artig når overtrykket kommer..hehe

men puster selv da..ikke fått bruk for pustemaskin enda :lol:

Hehe skjønner deg godt jeg! En kompis lånte e39 520i'n til foreldrene da vi var nybakte sjåfører, og selv den gang, når bil egentlig var ganske "wow", så føltes org 520i litt død

den er ganske død orginal ja.. men no må vi ikke ødelegge denne tråden med slike ting..

Flere som har en AUTOMOTEBIL? :lol:

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har de gjort.. Flere ganger har deres biler hatt prosjekttråd her inne..

Black N' Red er anders87 sin.. gaasen hadde jo caben deres her inne som prosjekt, men jeg mener å huske de begynte med tråden litt inn i byggetiden.. Den røde og svarte med US m3 motor er her.. Den gråe blodsenka er her.. b_haugland har den hvite showbilen som var på bil07 messa.. The blue pearl har tråd her inne om den oransje caben med sølvgrå "tagger" rundt..

Ikke all disse er prosjekttråder, men det er noen som er prosjekt også.. søk så finner du.. "automote" og avgrens søket til BMW-prosjekter så har du flere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mange tøffe biler å se frammover også, vi har kjøpt oss verksted på Storås ca 800 kvadrat meter. Forsenka en 4 søyla løfte bukk for 4 hjulskontroll av de laveste bilene uten å måtte demontere hele bilen. Lakkboksen er straks ferdig så er vi i gang igjen 8)

Har selvfølgelig også egen pub i 2 etasje med panorama vindu ned i verkstedet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mange tøffe biler å se frammover også, vi har kjøpt oss verksted på Storås ca 800 kvadrat meter. Forsenka en 4 søyla løfte bukk for 4 hjulskontroll av de laveste bilene uten å måtte demontere hele bilen. Lakkboksen er straks ferdig så er vi i gang igjen 8)

Har selvfølgelig også egen pub i 2 etasje med panorama vindu ned i verkstedet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...