Gå til innhold

Rå cab BME 325DA - E93 - vurderes solgt


ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

For ei kjerring ;) heheh! Nydelig bil, lykke til med salg :)

Takk...

Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... ;-) hehe

Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! ;)

Lykke til med salg av bil/rypejakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjempestrøken bil

Jeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn

Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg

Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte

Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende

Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen :wink:

Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjempestrøken bil

Jeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn

Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg

Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte

Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende

Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen :wink:

Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel

Har forsøkt metode 3 lenge, når jeg har hat de andre E92/E93éne...men nå har hun nok skjønte at jeg har lært triksene. :?

Hun vil ha X5, og det er første gangen hun har hatt en mening om bil. Vet ikke om jeg skal bli redd eller glad... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei kjerring ;) heheh! Nydelig bil, lykke til med salg :)

Takk...

Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... ;-) hehe

Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! ;)

Lykke til med salg av bil/rypejakt.

Takk...ser hva som kommer først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dag

Hva med brukt X3 og beholde smykket

ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel

Bilen er bare rå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dag

Hva med brukt X3 og beholde smykket

ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel

Bilen er bare rå!!!

Det er en grunn til at den pr i dag IKKE ligger på finn.no - men har begynt å forbrede meg på at jeg "taper slaget" i heimen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei kjerring ;) heheh! Nydelig bil, lykke til med salg :)

Takk...

Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... ;-) hehe

Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! ;)

Lykke til med salg av bil/rypejakt.

Takk...ser hva som kommer først

Med den innledningen blir det vel fort det siste! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...