Gå til innhold

SOLGT 8x18" BMW CSL replica ET20 Helt nye


ivers1
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan jo kjøre med innpress 20 bak siden det er 8", da fyller den akkurat mener jeg.. Men beste fasit er vel å prøve dem på, er jo så forskjellig på forskjellige replikaer og..

Det vil nok passe akkuratt bak ja, men passer ikke foran. Har prøvd 8.5*18 med et20 foran før og det gikk for langt utenfor, og det er vel ikke så veldig stor forskjell på 8.5 og 8 ville jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den ene felgen på min 04 E46 og det går akkurat med 225/40-18 dekk. Foran sitter de omtrent like langt ut som sommerhjulene som er 8,5x19 ET 35 med 235/35. Bak er det litt mer plass.

men det kan selvsagt variere fra bil til bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg har jo Rondell D58 bak som er 8" med 35 i inpress... Kjører med 20mm spacer bak.. og har enda littegrann å gå på. Og da er jeg jo nede i inpress "25"..

Her vil du vel være nede på ET 15 (35-20...) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, sant det.. :P Et 15 mente jeg, litt for fjern i huet etter rustløsing og bremsefiksing :P

Men klarer du å få bilder foran tror du?

S.Andersen vi kunne jo spleisa på dette da xD Haha, så fått noen fine hjul bak.. Så er det bare å finne til foran ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, sant det.. :P Et 15 mente jeg, litt for fjern i huet etter rustløsing og bremsefiksing :P

Men klarer du å få bilder foran tror du?

S.Andersen vi kunne jo spleisa på dette da xD Haha, så fått noen fine hjul bak.. Så er det bare å finne til foran ;)

hehe, kanskje det ja. Herje hjul på rudskogen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så passer mange E46, spørs hvor mye du gidder å modifisere. Men er veldig fristet til å kjøpe akkurat nå, er ikke så gal pris heller..

Venter bare å ser om det går an å få bilde av dem på en bil foran jeg :)

grei pris ja..

Hva tenker du må moddes evt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...