Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo kjøre med innpress 20 bak siden det er 8", da fyller den akkurat mener jeg.. Men beste fasit er vel å prøve dem på, er jo så forskjellig på forskjellige replikaer og..

Skrevet
  Tripled skrev:
Du kan jo kjøre med innpress 20 bak siden det er 8", da fyller den akkurat mener jeg.. Men beste fasit er vel å prøve dem på, er jo så forskjellig på forskjellige replikaer og..

Det vil nok passe akkuratt bak ja, men passer ikke foran. Har prøvd 8.5*18 med et20 foran før og det gikk for langt utenfor, og det er vel ikke så veldig stor forskjell på 8.5 og 8 ville jeg tro...

Skrevet

For jeg har jo Rondell D58 bak som er 8" med 35 i inpress... Kjører med 20mm spacer bak.. og har enda littegrann å gå på. Og da er jeg jo nede i inpress "25"..

Skrevet

Jeg har prøvd den ene felgen på min 04 E46 og det går akkurat med 225/40-18 dekk. Foran sitter de omtrent like langt ut som sommerhjulene som er 8,5x19 ET 35 med 235/35. Bak er det litt mer plass.

men det kan selvsagt variere fra bil til bil.

Skrevet
  Tripled skrev:
For jeg har jo Rondell D58 bak som er 8" med 35 i inpress... Kjører med 20mm spacer bak.. og har enda littegrann å gå på. Og da er jeg jo nede i inpress "25"..

Her vil du vel være nede på ET 15 (35-20...) :D

Skrevet

Søren, sant det.. :P Et 15 mente jeg, litt for fjern i huet etter rustløsing og bremsefiksing :P

Men klarer du å få bilder foran tror du?

S.Andersen vi kunne jo spleisa på dette da xD Haha, så fått noen fine hjul bak.. Så er det bare å finne til foran ;)

Skrevet
  Tripled skrev:
Søren, sant det.. :P Et 15 mente jeg, litt for fjern i huet etter rustløsing og bremsefiksing :P

Men klarer du å få bilder foran tror du?

S.Andersen vi kunne jo spleisa på dette da xD Haha, så fått noen fine hjul bak.. Så er det bare å finne til foran ;)

hehe, kanskje det ja. Herje hjul på rudskogen :wink:

Skrevet

Faktisk så passer mange E46, spørs hvor mye du gidder å modifisere. Men er veldig fristet til å kjøpe akkurat nå, er ikke så gal pris heller..

Venter bare å ser om det går an å få bilde av dem på en bil foran jeg :)

Skrevet

foran:

twryuqkob7qarqt7m3q1.jpg

qc9fqn8e6l766vv3dhl0.jpg

bak:

mx0m6rqqgvckrlv7di3m.jpg

Bak bør man vel nesten ha spacer..

Mulig det er forskjell på skjermbredden på facelift sedan og coupe

Skrevet
  Tripled skrev:
Faktisk så passer mange E46, spørs hvor mye du gidder å modifisere. Men er veldig fristet til å kjøpe akkurat nå, er ikke så gal pris heller..

Venter bare å ser om det går an å få bilde av dem på en bil foran jeg :)

grei pris ja..

Hva tenker du må moddes evt.?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...