Gå til innhold

slett


E28 TURBO
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke som jeg kan se(at den blir varm).. Slipper jo gassen, driver ikke og presser det på fusk. Første mapp blåste jeg topppakning i benken. Hos Autokvikk. Da hadde det gått et sett plugger. Også satte jeg på sølv og kjørte litt. Så begynte helvete etter neste mapp:-)

Men den har alltid gått fint i benken, og tullet utenom. Skal prøve dette. har trua nå. Takk for tips a dekk! Kanskje jeg må komme og kjøpe nye sommerdekk av deg!

Du skaffer ikke Compomotive hjul. Vurderer å selge brock og kjøpe Compomotive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg kan se(at den blir varm).. Slipper jo gassen, driver ikke og presser det på fusk. Første mapp blåste jeg topppakning i benken. Hos Autokvikk. Da hadde det gått et sett plugger. Også satte jeg på sølv og kjørte litt. Så begynte helvete etter neste mapp:-)

Men den har alltid gått fint i benken, og tullet utenom. Skal prøve dette. har trua nå. Takk for tips a dekk! Kanskje jeg må komme og kjøpe nye sommerdekk av deg!

Du skaffer ikke Compomotive hjul. Vurderer å selge brock og kjøpe Compomotive..

he he.. håper det er feilen!

Bare hyggelig å hjelpe til.

Nei vi skaffer ikke Compomotive hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt nye plugger idag. Så skal jeg sjekke åpning på de. Tviler på at ikke det er bra nok coil er en booster gra msd med tenningsboks.

KRB mente og at kaldstartene mine hadde tatt pluggene da pluggene jeg har i er veldig kalde. Ikke sånn super peil, men han mente litt varmere plugger tålte gatebuk litt bedre. Skal sjekke åpning og se med nye plugger. Har pusset over fordeler lokk og rotor ,men må vurdere å bytte disse hvis mer tull nå. Men når nye plugger er i går den jo fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått pluggene enda, men hadde lyst å kjøre meg en tur. Så prøvde å justere ned avstanden på pluggene til 0,5.. Bilen begynte nå å skyte av og til i eksosen på avskrudd gass inn mot kryssene. Fikk temp i motor og begynte å lade litt på 2.gir og i d jeg begynte å få litt trykk kakla det til! Vi snakker tenningsbank jeg ikke unner min værste fiende! Slapp gassen tvert og motoren fusket som faen, fikk lurt meg hjem, men lurer på hva dette gjorde mot stempel ringene mine... Ikke hørt på maken jeg fan for ei kakkling...

Om det nå var pluggene som sto i som paja helt eller om jeg mistet kompresjon noe sted må jeg se. Håper å få pluggene i morra.. Så dette med åpningen vet jeg ikke helt om hjalp. Den har aldri skutt i eksosen noen gang før.. Huff håper det bare var pluggene som ga helt opp... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker desverre nå som om motoren har tatt kveld. Hatt ut fordeler lokk og pusset av stiftene her.Og satt inn nye plugger. Likevel fusker den ved pådrag og går og smeller i potta når jeg har slipt gassen. Den har og brukt mye olje siste milene ser d ut til. Skal peile på nytt i morra i lyset, men den går lavere på tomgang nå og er veldig lite respons i den generelt. Skal prøve å få testet komp i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...