Gå til innhold

Kraftig kakkelyd fra understell bak - E36 91 m50b20


Winther
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kompis med e36 91mod m50b20 som har en kraftig kakkelyd fra understellet bak når han kjører.

Noen som hvet hva dette kan vere?

Litt etter at han kjøpte bilen merket vi at den diffen sperret(spant på begge hjulene) og min teori er at det var den som va begynt å gå siden dette ikke er en sperre diff, og kakkelydene nå er at diffen er helt ødelagt invendig.

Men han er på sjøen nå, og jeg fikk i oppdrag å finneut hva det kunne vere, så vi kunne få ordnet deler til han kom hjem.

Noen som har hat et lignende problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, har hatt ymse kakkelydar på ymse bilar men det har stort sett vore gåen foringar på ei av dei bakre bærearmane. Rette sorten der medfører også at bilen drar litt sidelengs slik at rattet ikkje står sentrert når du køyrer rett fram.. Det hjelp sikkert å sei to ord om frekvensen, dvs. om kakkelydane kjem ved nedfjøring/ujevnt underlag eller om det er ved gasspådrag/nedbremsing osv. :)

Han har sikkert fått montert ESAB-sperre ;->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mulighet til å sjekke det på nytt, må bareprøve å ta det etter hukomelsen.

vist ingen har hvet va det kan vere så er det ikke være en at jeg venter til at han komme hjem fra sjøen. tenkte bare jeg skulle hjelpe han og finne d ut til han kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...