Gå til innhold

ETTERLYSNING: 69mod Corvette 290 sort/hvit Reg: E-2626


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

69mod Tempo Corvette 290 med reg: E-2626

Dette er da en moped i sort og hvitt. Jeg er veldig interessert i å komme i kontakt med han som kjøpte denne av meg. Da jeg dessverre ikke har nr eller navn på vedkommende håper jeg noen her muligens kan ha sett denne og evt vet hva vedkommende heter.

Den ble solgt for ca 2 år siden (mulig det var Kongsberg om jeg ikke husker feil).

Ett par bilder:

acuw5gjzqwxe0xjykkvp.jpg

ufhpnpgc59naqqcjdvt6.jpg

Svar gjerne på PM evt mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror kanskje MAZE aka Stian Gudbransen vil ha i ny eier fordi den fortsatt står på gammel eier...

Vilt gjetta;) 10 poeng??

Jackpot der gitt.. :)

Jeg var vel litt små dum når jeg solgte den. Han fikk med vognkortet bare, og ettersom han da bare skal bruke den uti skogen virker det som han ikke har brydd seg med noe forsikring og omreg. Dumt for meg, ja. :) Må jo betale de 390,- hvert år.

Så derfor hadde det vært greit å funnet ut hva ny eier heter og evt nr hans.

Og kjenner Stian Gudbrandsen relativt godt ja.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje MAZE aka Stian Gudbransen vil ha i ny eier fordi den fortsatt står på gammel eier...

Vilt gjetta;) 10 poeng??

ha ha, ikke så lett og lukte det får en stakkar, da skal jeg gi deg et tips, denne tempoen er på papret fortsatt din, du kan gå på politi stasjonen og si du har mistet skiltet ditt, men at du hadde tenkt til og avskilte den uansett, så sier du opp forsikringen din, og nye eieren vill da kjøre med ugyldige skilt, og mulig onkel blå nevner det får han en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha, ikke så lett og lukte det får en stakkar, da skal jeg gi deg et tips, denne tempoen er på papret fortsatt din, du kan gå på politi stasjonen og si du har mistet skiltet ditt, men at du hadde tenkt til og avskilte den uansett, så sier du opp forsikringen din, og nye eieren vill da kjøre med ugyldige skilt, og mulig onkel blå nevner det får han en dag :)

Det er desverre helt umulig å si opp en forsikring, inntill ny eier forsikrer objektet på nytt.

Altså selv om du ringer å sier opp forsikringen, og så slipper du jo selvfølgelig å betale videre, men forsikringen henger fortsatt igjen på ditt navn.

Så om ny bruker/eier er uheldig å kjøre på en barnevogn, så ser de på siste forsikringstaker på kjøretøyet :( Slik er det hverfall ved bilforsikringen hos Gjensidige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha, ikke så lett og lukte det får en stakkar, da skal jeg gi deg et tips, denne tempoen er på papret fortsatt din, du kan gå på politi stasjonen og si du har mistet skiltet ditt, men at du hadde tenkt til og avskilte den uansett, så sier du opp forsikringen din, og nye eieren vill da kjøre med ugyldige skilt, og mulig onkel blå nevner det får han en dag :)

Det er desverre helt umulig å si opp en forsikring, inntill ny eier forsikrer objektet på nytt.

Altså selv om du ringer å sier opp forsikringen, og så slipper du jo selvfølgelig å betale videre, men forsikringen henger fortsatt igjen på ditt navn.

Så om ny bruker/eier er uheldig å kjøre på en barnevogn, så ser de på siste forsikringstaker på kjøretøyet :( Slik er det hverfall ved bilforsikringen hos Gjensidige...

Men en moped uten skilt og forsikring, den er det da ingen som står ansvarlig får? eller er det noe jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det fungerer slik at selv om kjøretøyet er avregistrert og ikke forsikret, så har jo de smarte forsikringsfolkene funnet ut at noen må jo være ansvarlige...og forsikringsbransjen vil jo hvertfall ikke være det...så da går det utover forrige/siste forsikringstaker.

Solgte nemlig en bil, der ny eier var veldig sein med å forsikre bilen på seg selv, og da ble jeg fortalt dette av Gjensidige når jeg ringte de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld mopeden stjålet.

Evt. meld skiltet stjålet, betal ut for nytt, og dra så og lever det inn og si opp forsikringen.

Det er en mulighet, men hva gjør jeg med vognkortet? Har jo ikke det heller.

Trenger jo ikke si at skiltet er stjålet heller, kan jo evt bare ha mistet det? Falt av under kjøring f.eks. Det er jo en stor mulighet for det når en ferdes på humpete åsveier.

Men lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med vognkortet da evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...