Sevenord Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Spesifikasjonene på mobilbruken blir bare lagret i 150 dager, så de er nok dessverre tapt.. Men tanken var god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Kan jo sende en salgsmelding fra deg til ??????? Går jo, men da blir det jo enten et fiktivt navn, grenseland til dokumentforfalskning, eller omregistrer den på en kompis, men da kommer omreg. avgift i tillegg, og skaper mer problem når den en gang kankje skal registreres på ny ein... Skriver jeg den over på en kompis, så kommer vel han til å få årsavgiften istedenfor, så da er jeg jo like langt. Omreg. er det ikke på veteran, så det går jo greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Går det an? Ja har gjort det før ,men skriv datoen for den er gjelende for avgiftene Dette kan da umulig gå ann? Altså å ikke skrive noe i kjøper feltet? Noen må jo stå som kjøper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ring Trafikkstasjon å hør, de kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Det kan hende jeg kanskje har funnet han som handlet nå. Har bare ikke fått fatt i han på telefon enda.. Noen her som er fra Kongsberg og kan hjelpe meg kanskje? Vet ikke om jeg vil poste navnet her, så de som vil hjelpe til, send meg en mail: Stian-G@online.no eller en PM. Han bor i Darbu, litt nordøst for Kongsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå