BMW_Stig Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Hei. Lurte på om noen har bygget om til E39 540 bremser på en E36 320? Er det bare bolt-on, eller må det tilpasses på noe måte? Bremsene til 540 er jo større enn til E36 M3 3,2 så det må jo bli bra tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeeBee Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Det passer på ingen måte da det er helt feil innpress på e39 540 bremsene, om du vil ha større bremser enn E36 M3 er E46 M3 CSL skiver en billig mulighet som er lett å tilpasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Hva har bremser med innpress å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeeBee Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Litt feil ordbruk kanskje, men skiva sitter altfor langt inn fra navet på en e39 iforhold til en e36, så du må evt space skiva MYE for i heletatt å få dem på, og da sitter du igjen med en bil du ikke får felger til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 .. og hvorfor skulle en 320 trenge større skiver enn M3 3.2 ble levert med orginalt? Selv om det hadde gått på, tror jeg det ville blitt alt annet enn bra. Orginale bremser veier MYE, og mer vekt nede ved hjulene er ikke positivt. Selv for banebruk burde en 320 greie seg greit med orginale skiver og noen heftigere klosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg har e36 m3 bremser bak på min 740.. funker meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 .. og hvorfor skulle en 320 trenge større skiver enn M3 3.2 ble levert med orginalt? Fordi jeg får skivene og kalipperne meeeeget billig.... Men om vi fant ut at det ikke passet i heletatt er jeg like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå