M3cabriolet Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 versteder er så sykt slurvete, frontfangern min klarte dem ikke og plassere på fanger jernet ortlig engang, så dem skrudde til fangern med noe selvborrende skruer istedenfor... og grillen sitter 1cm for langt inn enda.. skader som var på bilen når jeg fikk den i fra tidligere eier fikk skade på den.. ikke nok med det, dem bytta til gammel type grill også, enda det satt 97 på den før.. emn kan liksom ikke gå og klage nå heller hmm... dra alle verksteder under n kam er litt dumt! det finnes verksteder av begge typer, både slurvete/useriøse og nøye/seriøse. men ja, det er veldig mange dårlige verksteder rundt om! mn hadde jeg funnet ut at det var gjort noe sånt på min bil så tror jeg at jeg ville sjekket om de hadde gjort jobben parallellt med julebordet! Conan! godt å se at du har fått igjen bilen din, men ikke vent med å kontakte verkstedet med det du ikke er fornøyd med! de ordner nok dette for deg uten diskusjon skal du se. men det er dumt å vente lenge med det. og selv om det er en forsikringssak så skal verkstedet gjøre jobben helt etter boka, uten slurving! du kan faktisk klage til både verkstedet og til forsikringsselskapet om du ikke er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 det var det da, for meg så virker det som veldig mange verksteder gjør det bevist for og spare tid, ettersom at dem færreste klager allikevel, jeg sier ikke at alle gjør det, men det er ganske mange som gjør det virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ilund Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Da ble bilen hentet i dag synes det ser ut som att front stykke til grillen og sitter feil og jeg., eller er det bare att fangern er feil montert? og da sikter jeg til bilde nr 2:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hææ, det ser jeg ikke. Ring rundt hva du mener på bildet. Faan, hvor mye feil skal det gå ann og gjøre på en rette jobb a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ilund Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 ta med deg kjerra og spol bort i morra, så skal jeg vise;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 okey tror jeg må ta en liten tur tilbake til det verkstedet og klage litt på jobben. for nå er det lissom nok av småfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ilund Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 skjønner dette her. hehe. gamle sjefen min retta merca der, og den var IKKE rett. haha... men kom bortom i morra, skal jeg vise deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Tror jeg skal stikke ut i garrasjen og jøde litt med bilen, ble irritret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Facelift front hadde gjort seg Lykke til med jødinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Prøvde og få det, da dette koster det samme. Men det var heeelt uaktuelt. bilen skulle bli som den var. ???? Hvorfor er den da ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 blir nok en tur på verkstedet i morra ja, med klage lappen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Da er sommerlefsene satt på 225 forran og 255 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå