Gå til innhold

Noe galt me bakstillingen...Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer en vibrering i høyre bakhjul når jeg svinger til høyre! Dette skjer når jeg har den i 2gir og akselerasjon ut svingen! Føles som den hopper 4-5 ganger! Noen ideer hva som har gått i stykker? Bilen har nettopp passert 80000 så regner me at det er en del slitasjedeler som må byttes ut nå!

Skrevet

Er litt tidlig for "subframe disaster". Men alt er jo mulig...

Litt vanskelig å feilsøke etter ulyder over nett :roll:

Skrevet

Jeg tror jeg også setter en 10'er på diff foringen, pleier som oftest å være den. Legg deg under å se etter slitasje på foringen/ene(hvis det er noe da).

Skrevet

Jeg hadde noe slikt, og det var fordi boltene til yttre bærearm som justerer spissing, var løse.. :roll:

Tror jeg glemte en plass å dra til kan du si.. Er vel sjelden det løsner av seg selv, men du kan jo se over?

Skrevet

hadde den på bukk idag og kikket litt! støtdemperen er ødelagt! fullt av olje og revet av gummitoppen! Hvor hen ligger denne svingarmforingen? Tok en liten sjekk på de foringene eg kom, var fast og fin de jeg sjekka!

Skrevet
hadde den på bukk idag og kikket litt! støtdemperen er ødelagt! fullt av olje og revet av gummitoppen! Hvor hen ligger denne svingarmforingen? Tok en liten sjekk på de foringene eg kom, var fast og fin de jeg sjekka!

Sitter forand bakhjulet opp under kanalen.

Ta en spak å bend den sideveis.

hvis det er demperen så er det garantert ikke den Hehe :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...