Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle lage en tråd om prosjektet mitt for å få tilbake melding for å andre ideer ;)

slik så den ut i det jeg begynnte på prosjekt nye muligheter:

ius5obao4um0nms3f6fe.jpg

u99bykiklugjefd6rrfg.jpg

weon1s8iijre5tipjcwk.jpg

1loegi2ht2ym5b10hoaf.jpg

m5c1k6xwv2do6aynt15o.jpg

lvrl2fgqre7wwqlsupe8.jpg

3xgwd5a6xska9zbdmhha.jpg

kommer flere etter hvært ;)

ferdig :

i13m8ko6cd8dmfcrksyt.jpg

e4th0b7o1wiuso6d5cwn.jpg

lyq8op9l0hlw692qhley.jpg

Skrevet

Så veldig bra ut bortsett fra eksosrøret som jeg synes ble litt voldsomt i forhold til resten av bilen! Er heller ingen tilhenger av DTM-stuss.

Bytter du bakpotte og rattet du snakket om så er den ganske perfekt!

Skrevet
Hei Andreas ;) Blitt bra nå! Syns bildene juger litt faktisk, for den er mye penere i virkeligheten :)
halla håvard ;D lenge siden jeg har sett deg nå ;) hmm juger litt kansje men ville tru det var andre vegen da ;p hehe
Skrevet
Så veldig bra ut bortsett fra eksosrøret som jeg synes ble litt voldsomt i forhold til resten av bilen! Er heller ingen tilhenger av DTM-stuss.

hmm dtm er utrolig fint på e30 men syns den er finere enn mye annet som er ute på markede ;p prøvde den uten dtm og synes den ble litt kjedlig igjen :/
Skrevet

hmm dtm er utrolig fint på e30 men syns den er finere enn mye annet som er ute på markede ;p prøvde den uten dtm og synes den ble litt kjedlig igjen :/

Kan være fint med DTM, men den henger jo alt for langt nede da :?

Pen bil :D

Skrevet

Akkurat DTM er jeg som sagt ingen tilhenger av, uansett bil eller potte, men det er jo min personlige mening så om din er en annen skal du ikke bry deg for mye om meg!

Hovedpoenget var at jeg synes det ble litt voldsomt i forhold til resten og tror det hadde blitt bra med to blanke, rette stusser som står mer i stil til M-tech stylingen. Tror det hadde blitt 100% gjennomført da, men igjen så er jo dette min mening og smak! :wink:

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...