kjetillu Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 har 2x12 mds power fanatic jeg skal selge.. di er i god stand å spiller ganske bra. skal ta bilde av di senere. hadde tengt meg en pris på 1500-2000kr før begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetillu Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Her er et bilde av sånn så elemente ser ut.. fant ikke noe andre bilder på nette.. står i biln min så kunne ikke ta nå.. mine subber er helt strøken i fårhold til dn på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepsi pepsi Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 pris for den ene pf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetillu Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 har ikje di ennu. mn har masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hvor mange w, hz, osv?? Muligens interessert i den ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå