cato320 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Slettes da jeg fortsatte på "min bmw" siden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Ingen med noe kommentarer? For dyr? for møkkete? for lite utstyr? Noe? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Interessant. Har samme bil som deg og skal selge neste år. Må følge med her Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Har du samme ja? Har jeg lagt meg på riktig pris da? Har jo ikke vært store interessen enda men:p Takk for det:) håper da det blir noe napp:) Evt ny bil for hånda alt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ingen med noe kommentarer?For dyr? for møkkete? for lite utstyr? Noe? hehe Siden du spør.. Få tatt skikkelige bilder av bilen både innvendig og utvendig etter en omgang med svamp og støvsuger. Gode bilder er viktig i en salgsannonse! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg kjøpte min 520D Touring i slutten av november -08. Betalte da 130000,- Samme utstyrsnivå som du har, men 212000km, ikke varme i ratt, stor navi, vanlige manuelle seter med varme og aktivt fører sete. Det er mulig at du ligger litt høyt, da jeg fikk min bil relativt billig. Kanskje rundt 145000,- er mer korrekt? I tillegg så er det kanskje ikke så lett å selge biler enda på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Enig i at prisen er stiv. Tror du gjør samme feilen som de fleste andre som skal selge.. de er på hva tilsvarende ligger ute for.. og ikke hva de blir solgt for. Tror 130 er en mer reel pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Ingen med noe kommentarer?For dyr? for møkkete? for lite utstyr? Noe? hehe Siden du spør.. Få tatt skikkelige bilder av bilen både innvendig og utvendig etter en omgang med svamp og støvsuger. Gode bilder er viktig i en salgsannonse! Lykke til med salg Heheh takk for svar:) Ja er nok enig med deg der ja:) Skal prøve å få tatt noen fler bilder i løpet av helgen. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg kjøpte min 520D Touring i slutten av november -08.Betalte da 130000,- Samme utstyrsnivå som du har, men 212000km, ikke varme i ratt, stor navi, vanlige manuelle seter med varme og aktivt fører sete. Det er mulig at du ligger litt høyt, da jeg fikk min bil relativt billig. Kanskje rundt 145000,- er mer korrekt? I tillegg så er det kanskje ikke så lett å selge biler enda på markedet. Fått bra pris du da:) Skulle gjerne hatt navi på min også.. Er jo super fornøyd med bilen, men har byttet jobb. Har dermed fått tilbud på en bil som jeg nesten ikke kan takke nei til:) Kan være at den ligger litt høyt.. Kan gå ned noe i pris som sagt da pga småting som evt kan være til irritasjon, men tror nok ikke jeg kan klare å gå under 150:s Er jo med Webasto til en del tusen på den også. men ja... som du sier, kan være at den ligger for høyt. Derfor:) Kom med bud folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Enig i at prisen er stiv. Tror du gjør samme feilen som de fleste andre som skal selge.. de er på hva tilsvarende ligger ute for.. og ikke hva de blir solgt for. Tror 130 er en mer reel pris. Det er jo ingen feil å legge bilen ut til rundt samme pris som andre biler ligger på. Om man er interessert i en bil, må man jo ta kontakt å snakke med selger. Da kan man evt begynne å snakke pris. Men man legger jo ikke ut en bil 20-30tusen under andre biler bare for å få telefoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Om prisen er rett er vanskelig å si, men er bilen godt holdt og med det rette utstyret, så bør det være i den gata der. Min er godt utstyrt og selger ikke for under din prisantydning når den dagen kommer. Det er vanskeligere å selge bil nå enn før, så slettes ikke sikkert du ville få solgt til 130-140 heller. Går bilen for fort har du solgt for billig Sjekk litt rundt og ta en fornuftig vurdering utfra tilstand og utstyrsnivå på bilen. Og ta som nevnt rikholdige bilder (innvendig, utvendig, motorrom og bagasjerom) av en ren og velstelt bil. Da skaper du riktig inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Var å så på en feeeet 530D med M pakke i dag, 2000 mod med 50.000 mer på tellern enn din for 149.000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Var å så på en feeeet 530D med M pakke i dag, 2000 mod med 50.000 mer på tellern enn din for 149.000.... Ja det kan godt hende du var Men det har vel strengt tatt ikke noe med denne å gjøre? verken på modell, motor, eller km stand? Gratulerer hvis det ble kjøp da? sett på mange biler jeg også, med både mer og mindre km stand enn denne dyrere og billigere også Så tok ikke helt den posten der men trivelig med en gratis bump Forresten satt ned prisen til 155.000 og straks prøve å få tatt noen nye bilder.. blitt litt for mye jobb i det siste:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Var å så på en feeeet 530D med M pakke i dag, 2000 mod med 50.000 mer på tellern enn din for 149.000.... Ja det kan godt hende du var Men det har vel strengt tatt ikke noe med denne å gjøre? verken på modell, motor, eller km stand? Gratulerer hvis det ble kjøp da? sett på mange biler jeg også, med både mer og mindre km stand enn denne dyrere og billigere også Så tok ikke helt den posten der men trivelig med en gratis bump Forresten satt ned prisen til 155.000 og straks prøve å få tatt noen nye bilder.. blitt litt for mye jobb i det siste:s Ok, var jo bare får å guide litt hva man får for 150.000 men det var visst ikke til nytte siden du ikke tok den posten der Poenget var et bilen din nok er litt i det dyreste laget. Ja ja samma det, lykke til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Bumper .. noen som har lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg