heineoen Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei! Har ett lite porblem med at bagasjeluka på bilen åpner seg noen ganger automatisk når jeg starter bilen/tenner tåkelys.. Skiltplate lysene har også sluttet og lyse.. Noen som har kjennskap til hva dette kan være?.. Mvh. Heineoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Spesielt opplegg. Du har ikke tilfeldigvis xenon kit ett eller annet sted? det kan ofte skape mange rare symptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Brudd i ledninger i gjennomføringen i bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei!Har ett lite porblem med at bagasjeluka på bilen åpner seg noen ganger automatisk når jeg starter bilen/tenner tåkelys.. Skiltplate lysene har også sluttet og lyse.. Noen som har kjennskap til hva dette kan være?.. Mvh. Heineoen akkurat samme problem hos meg, en kamerat som jobba på bmw sa at mikrobryteren til bagasjen pleier å ryke. Jeg får heller ikke åpnet bagasjen uten å trykke på nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Har samme problemet i perioder, så kan det plutselig gi seg et par dager før det kommer tilbake igjen. Noen ganger får jeg kun opp bagasjerommet ved å trykke på knappen på nøkkelen. Har xenon uorginalt i alle lykter fremme, og får opp feilkoder på nærlys fremme og kjørelys bak (?) + at hver gang jeg slår på tåkelys fremme, går alle viserene på målerene til "hvile" posisjon hvor de står i 2-3 sec. før de går tilbake til normal posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Takk for svar Tok av lista til bagasjeluka og der var det kortsluttning på åpne mekanismen.. Hadde kommet litt rust på to av ledningen siden ene skiltplate lys dekselet manglet.. Utbedret dette nå og satt på nye skiltplate lys deksler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå