-Marius- Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Nå har jeg send pm og ringt deg uten svar. Pakken jeg sendte har lagt på postkontoret ditt i 2 uker nå. Fint om du kunne hentet den, slik at den ikke kommer i retur til meg og eg må betale 500 kr i frakt tur/retur. Venligst gi beskjed om noen kjenner vedkommende.
S.Arnesen Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 han har sikkert funnet ut at han ikke hadde råd allikevel...
-Marius- Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 ja, helt sikker, ganske surt at eg må betale 500 i frakt Jeg ville hels ha forskudd betalt alt, men da vedkommende ønsket postoppkrav var jo det greit da det er tryggere for han, så ser egentlig ikke noe problem i det da. Men det det gikk dårlig for meg denne gangen.
Kai-P. Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 I Tønsberg-distriktet, han solgte meg en bakrutesenker til E34 som ikke passet ordentlig. Skal ta min del av skylden da jeg ikke passet på å prøvemontere den, kan visst ikke stole på noen. Har dessverre ikke flere opplysninger å komme med.
lagrinn Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Har du prøvd mailen hans xato89@hotmail.com eventuelt om du har han på msn.
Ingebrigtsen Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 I framtiden så ber du om å få forhåndsbetalt oppkravbeløpet
-Marius- Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 har full adresse og tlf. Tlf har vært avslått i sammenhengenden i 1,5 uke. Vist noen bor i nærheten av nøtterøy og vil ha en e36 m3 fanger for 2006,- så er det bare å gi beskjed så skal dere får sendingsnummer. Men regner med at den snart er på vei vestover igjen. den har jo lagt på postkontoret i over 2 uker.
Dekkbrenneren Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 sakki, hadde isje våre fail med en sånn, men harsje peng uansett :S
S.Arnesen Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 har full adresse og tlf. Tlf har vært avslått i sammenhengenden i 1,5 uke. Vist noen bor i nærheten av nøtterøy og vil ha en e36 m3 fanger for 2006,- så er det bare å gi beskjed så skal dere får sendingsnummer. Men regner med at den snart er på vei vestover igjen. den har jo lagt på postkontoret i over 2 uker. Blir returnert tilbake til avsender etter 14 arbeidsdager vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå