bergeee Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 skulle fått invitert et par av de her opp til gatebil vettu. trur jeg kunne blitt show:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Hehe, det er vel ikke bestandig Ali og Mohammed overlever disse driftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Stemmer det, kan ikke være god i hodet disse her. Men at de får det til er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 hehe enda en film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Mohammed tåler ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Ali Baba og de 40 drifterne.. Men seriøst, 10% skills - 90% flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 For noen idioter... Folk med mindre IQ skal man lete lenge etter. Ville faen ikke hatt dem på gatebil om jeg hadde fått betalt for å møte opp engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Fy faen for noen idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Når man ser slikt blir man i grunn litt glad man har strenge lover i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Ja, men lo litt av 'Ali Baba og de 40 drifterne' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Mohammed tåler ALT! Fy faen den var stygg den første der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Enhver ape med en halv hjerne klarer å fishtail`e, sett disse på en teknisk vanskelig bane og se plastikken fly omkring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Jeg brøt ut i latter her jeg ligger på hotellrommet, når jeg leste denne komentaren på youtube: "Yep! definitely lost his sandals!" Vet ikke hvorfor det var så morsomt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå