GiljeN Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 har en Go-kart me skilt som står og tar plass.. er brukt veldigt lite.. kjørt 3000ca og har stått i ro i snart 2år.. men starter å går er effektanlegg og "lette variator vekter" går ca 70 på flata å 80+nedøver.. har noe utslitte dekk. samt feste til "vinga" er knekt.. http://www.mizzuki.no/gokart_smc_f-kart_50/cms/47 Bud? Har også en YZ 250 2002 mod som kan selges..brukt maks 3timer siste 3 årene. nytt stempel kan settes i før evt salg.. fremstår som strøken uten om klisterene. koster ca 800kr for komplett kåpe sett.. meget gøy leke tøy... kommer mer bilder og info om det er av innteresse!! Står i rogaland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Hadde vært fristende med den gokarten hvis jeg hadde noe penger til overs å bruke på litt gøy. Hadde kanskje vært en idé å skrive hva du kunne tenkt deg for de? Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 for go carten kunne jeg tenkt meg 13000-15000..er i fin stand å feilene blir rettet før salg..var ute en tur med den for et par dager siden å fyngerte utmerket..litt fjusking når det er -grader.. GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 kan legge til at det er en motor som yamaha bruker i sine scoortere..så er mye trim deler å oppdrive..er sinnsykt gøy og kjøre..men faktisk litt for mye oppmerksomhet:S giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Går cart`n på førerkort klasse B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 go carten går som moped..men fyngerer utmerket med B også..vil jeg tro giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laddo Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Er carten solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 morro siden det er skilt. byr 10 lappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 kan bekrefte at denne er solgt til dirtydicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå