Gå til innhold

hvilken eksos eller eksospotte?


gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det skulle vise seg å ikke bli noe video idag...mitt gamle kamera som jeg kan koble til pc-en finnes det ikke drivere til vista og det andre digitalkameraet støttet selvfølgelig ikke dvd plata jeg kjøpte :evil:

gjør et nytt forsøk imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alright. då har vi en video klar

det er ikke noe kick ass lyd men veeeldig mye bedre enn orginalt fjas. storfornøyd sjøl hvertfall. får se om jeg hiver på 3" hele veien neste år. neste blir en eisenmann potte og ja jeg har vinterdekk på enda hehe.

kom gjerne med kommentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg endelig rotet meg frem til en film til hehe

det har skjedd en liten glipp rundt 0:50 inn i filmen som ikke skulle ha vært med. frem til 0:50 skulle forsovidt heller ikke være med, men jeg er grønn på sånn video ting :?

ellers så er jeg ganske fornøyd selv med lyden. passelig frekk for å være en diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en helt annen lyd på tomgang enn med kjøring så det blir litt misvisende å bare høre rusing på tomgang slik som det finnes utallige videoer av. mye viktigere med den lyden som faktisk kommer under kjøring

nå har jeg begynt å åpne vinduene i tunneller og hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en helt annen lyd på tomgang enn med kjøring så det blir litt misvisende å bare høre rusing på tomgang slik som det finnes utallige videoer av. mye viktigere med den lyden som faktisk kommer under kjøring

nå har jeg begynt å åpne vinduene i tunneller og hehe

Ja, det blir noe helt annet! :wink: Ble fin lyd! Har lyst på 3-litern når det blir bilbytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fin lyd det her ja :)

Må nok til med fjerning av dempere og inn med ny bakpotte jeg også.

Frister ikke med mindre motor for min del heller, ved neste bilbytte :wink:

Blir egentlig litt vekkskjemt når man er vant til godt over 200 dieselhester og manuellgir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...