Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hadde du bare ikke bodd så utolig ugreit til.. forresten; lukter det fortsatt gris rundt flyplassen? :)

Hehehe :D Har du vært her i kystvakta? :) Neida :) Han har sluttet med griser han der. Gikk jo ikke ann å kjøre forbi der uten å vaske spy av dasjbordet i en uke etterpå :D Bor jo ikke SÅ ugreit til da :) Er ingen problem å få det fraktet ned til "syden" :D

Skrevet

Kystvakta ja.. på basen av alle ting :)

hehe var jo en periode noen piloter trua med å ikke lande der fordi det var så vanvittig stank. bussen stakk av mellom avgang og ankomst fordi de ikke ble kvitt lukta hvis de venta :)

Interiøret må jeg kunne kjøpe veldig billig for å forsvare 2-3000 i frakt.. :D

Skrevet
Kystvakta ja.. på basen av alle ting :)

hehe var jo en periode noen piloter trua med å ikke lande der fordi det var så vanvittig stank. bussen stakk av mellom avgang og ankomst fordi de ikke ble kvitt lukta hvis de venta :)

Interiøret må jeg kunne kjøpe veldig billig for å forsvare 2-3000 i frakt.. :D

Hallo..... ble så nyskerrig no, piloter som ikke ville lande pga stank :lol:

Kan eg spørre hva det gjelder her ?

Skrevet

Hehe :D Det var en grisefarm noen hundre meter fra flyplassen som det luktet død og djevel fra :o Var veldig mye oppstyr om det en stund :D Gikk nesten ikke ann å kjøre forbi der en gang :roll:

Skrevet

helsikken... det må ha stinket noe helt forjævlig da. Hvem gidder å drive med noe sånt, stanken må jo sitte seg på kroppen og da.

Dette er jo forsidemat til VG... :

Pilot måtte forlate flyplass pga stank..!!

Skrevet
Nedfellbar bakseterygg? Comfortseter? de øver delen av seteryggen forran kan bøyes på? Og selges de komplett med dørtrekk og evt interiøslistene, og hvilken farge er di?

Er ikke nedfellbart baksete, comfortseter ja, øverste delen av forsetene kan bøyes på, komplett med dørtrekk og interiørlister som er slik:

qtyqflhs87y7n6pexi20.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...