Mpowerman Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Tenkte å sjekke interessen for interiøret mitt. Er fra en 528ia 96mod med alt elektrisk. Comfort stoler, ikke sport. Er HELT strøkent Budrunde?
PIIIPower Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 hadde du bare ikke bodd så utolig ugreit til.. forresten; lukter det fortsatt gris rundt flyplassen?
Mpowerman Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 hadde du bare ikke bodd så utolig ugreit til.. forresten; lukter det fortsatt gris rundt flyplassen? Hehehe Har du vært her i kystvakta? Neida Han har sluttet med griser han der. Gikk jo ikke ann å kjøre forbi der uten å vaske spy av dasjbordet i en uke etterpå Bor jo ikke SÅ ugreit til da Er ingen problem å få det fraktet ned til "syden"
PIIIPower Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Kystvakta ja.. på basen av alle ting hehe var jo en periode noen piloter trua med å ikke lande der fordi det var så vanvittig stank. bussen stakk av mellom avgang og ankomst fordi de ikke ble kvitt lukta hvis de venta Interiøret må jeg kunne kjøpe veldig billig for å forsvare 2-3000 i frakt..
Mpowerman Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Hehehe Var det virkelig så galt? Må ha fortrengt det Bruker å sende interiør med ett lokalt flyttebyrå.De tar ca 1500,- sørover.
marius paulsen Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 eller så kan du bare sende det i posten. betalte ca 1000kr sist jeg sendte et interiør...tror di har justert opp prisene litt nå men tror ikke det er så ille.
Ceylon Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Kystvakta ja.. på basen av alle ting hehe var jo en periode noen piloter trua med å ikke lande der fordi det var så vanvittig stank. bussen stakk av mellom avgang og ankomst fordi de ikke ble kvitt lukta hvis de venta Interiøret må jeg kunne kjøpe veldig billig for å forsvare 2-3000 i frakt.. Hallo..... ble så nyskerrig no, piloter som ikke ville lande pga stank Kan eg spørre hva det gjelder her ?
Mpowerman Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Hehe Det var en grisefarm noen hundre meter fra flyplassen som det luktet død og djevel fra Var veldig mye oppstyr om det en stund Gikk nesten ikke ann å kjøre forbi der en gang
Ceylon Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 helsikken... det må ha stinket noe helt forjævlig da. Hvem gidder å drive med noe sånt, stanken må jo sitte seg på kroppen og da. Dette er jo forsidemat til VG... : Pilot måtte forlate flyplass pga stank..!!
EBørøsund Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Nedfellbar bakseterygg? Comfortseter? de øver delen av seteryggen forran kan bøyes på? Og selges de komplett med dørtrekk og evt interiøslistene, og hvilken farge er di?
PIIIPower Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 helsikken... det må ha stinket noe helt forjævlig da. Hvem gidder å drive med noe sånt, stanken må jo sitte seg på kroppen og da. Dette er jo forsidemat til VG... : Pilot måtte forlate flyplass pga stank..!! Nei, Dagbladet http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/07/29/126261.html
EBørøsund Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Ikke min salgstråd, men var mye OT her;) eller freebumps;)
Mpowerman Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Nedfellbar bakseterygg? Comfortseter? de øver delen av seteryggen forran kan bøyes på? Og selges de komplett med dørtrekk og evt interiøslistene, og hvilken farge er di? Er ikke nedfellbart baksete, comfortseter ja, øverste delen av forsetene kan bøyes på, komplett med dørtrekk og interiørlister som er slik:
Mpowerman Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Ikke min salgstråd, men var mye OT her;) eller freebumps;) Jepp Tok litt av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå