frank89 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 tenkte jeg skulle legge ut glisset mitt. er ikke no spesielt å skryte av men jeg legger den ut uansett. er noen kosmetiske feil på bilen, men jeg bryr meg ikke så veldig om det. jeg er utrolig glad i denne bilen allerede:) BMW e34 520i 24v non vanos. veldig lite utstyr på denne. har egentlig ikke no. er ikke no spesielt som er gjort med den. eneste som jeg vet om er et sånt carbon powerfilter. også har jeg satt inn basser+forsterker i den. RF punch 2x10". 15"vinterfelger. 17"sommerfelger. jeg vil gjerne få høre noen kommentarer om hva jeg kan gjøre med den og hva som er fint osv:p skal straks ut og ta litt bilder. edit: da har jeg tatt bilder. som du ser på bildene så er det no kosmetiske feil. den forige eieren var så dum at han kappet av hengerfeste:S istede får å skru det av:S men håper dere kommer med no kommentarer og forslag til forbedringer.. tok ingen bilder inne i bilen grunnet ser helt jævlig ut:P også er jeg heller ikke no go fotograf:) mogreina skole i bakgrunn og greier:) from the good side:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 ser du har handla bilen på refrance. har faktisk jobbet der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 ja:P han jeg kjøpte den av privat jobba der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Kappa av det med vinkelsliper ja, det var smart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kappa av det med vinkelsliper ja, det var smart... ja vet:P faen as irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Da er det bare å legge seg under med pipe og latmansarm, så får du av resten Gi bilen en runde med real lakkrens og polish, og svarte plastlister får du til en billig penge Ikke mye som skal til, så blir denne pen Du sa du ikke hadde noe utstyr, men du har da takluke Mogrena skolen står der fortsatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ja da har jeg kjøpt meg ny potte.. Kjøpte den av en kompis får 500spenn fikk med radiator deksel,vindusveiv og nye innsteg lister.. Legger ut bilde av den nye potta når den er montert... Må ha nytt varmeapparat også...har vært ødelagt i en månede nå.. Er kaldt gitt=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 nei får vel begynne og være litt mer aktiv på forumet her.. vært veldig lite idet siste, grunnet jeger i militæret, ser jo bilen max 1gang i måneden så.. blir nok e46 når jeg kommer ut igjen:) Men nå har jeg værtfall Varmpe app i bilen min:) så det er digg:) varmt og godt iden XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 nei får vel begynne og være litt mer aktiv på forumet her.. vært veldig lite idet siste, grunnet jeger i militæret, ser jo bilen max 1gang i måneden så.. blir nok e46 når jeg kommer ut igjen:) Men nå har jeg værtfall Varmpe app i bilen min:) så det er digg:) varmt og godt iden XD Noen som har noen gode forslag til bmw til rundt 100tusen`? bare å komme med Forslag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Flott E34. Er det orginalt shadow-line? Ikke så mye som skal til her vettu. Kjøp evt. andre blinklys og alle listene du mangler. Gå over den med en god omgang lakkrens og tolmodighet. Og vips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Flott E34. Er det orginalt shadow-line? Ikke så mye som skal til her vettu. Kjøp evt. andre blinklys og alle listene du mangler. Gå over den med en god omgang lakkrens og tolmodighet. Og vips! jeg trur ikke den er orginal shadowline nei.. men gjort bra arbeid med å få listene svarte:) får det har nesten ikke flassa av i det hele tatt faktisk:) Ja det var det og orke og begynne med småfiks da:P Har hvertfall ikke tid nå som jeg er i Førstegangstjenesten i Bardufoss:P men blir vel muligens e46 eller e39.. Når jeg dimmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Eu godkjent i dag med 0 feil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Så bra Fått bytta potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Er det ikke et avtagbart hengerfeste det der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Er det ikke et avtagbart hengerfeste det der da? Nei er ikke avtagbart feste på den.. men nå skal jeg selge den så nå er det samma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå