Gå til innhold

Vinterpris! Originale M-sport felger (E90) SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Originale M-sport felger selges kr 8,000

225x45R17" foran og 255x40R17" bak - knalltøff kombinasjon med skikkelig brede bakdekk. 17" gir optimalt veigrep, til forskjell fra svære 19 eller 20".

Originale BMW M-sport felger originallevert til en BMW 320d M-sport i 2007. Dyre felger av høy kvalitet! Hele og pene.

Felgene er 5x120, og innpress mener jeg skal være 20. Passer på BMW E90, E91, E92 og sikkert andre.

NB: Bridgestone runflat sommerdekk montert på felgene (originallevert fra BMW). Runflat kan oppleves som hardt og noe sporete på dårlig vei. (Dekkene kan naturligvis byttes ut til normale dekk hvis man etterhvert ønsker det)

Utrolig flotte og velholdte felger. Må hentes i Oslo sentrum!

Kontakt: one@thesto.net

felg1.jpg

felg3.jpg

felg4.jpg

felg5.jpg

Skrevet

Halla Thorbjørn :D Disse kostet vel endel nye, har du sjekket hvor mye?

Vi må ta et lite treff hos meg så fort denne for?(&%/&¤#" snøen slutter å falle ned fra oven, og det begynner å lukte sommerhjul og polering ute :D

Skrevet
Halla Thorbjørn :D Disse kostet vel endel nye, har du sjekket hvor mye?

Vi må ta et lite treff hos meg så fort denne for?(&%/&¤#" snøen slutter å falle ned fra oven, og det begynner å lukte sommerhjul og polering ute :D

Nei, aner ikke hva de koster nytt, men regner med at originale m-sportfelger ikke er gratis. :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Hvordan vil disse passe på en E46? ift ET? Ser at E46 f.eks har orginalt ET47 på 8*17 felg. Vil disse sitte for langt inn, eller ut i min hjulbue?

MvBMWh

Einar Johan

Disse vil sitte lengre ut enn e46 felgene, f.eks foran ET47 - ET34 = 13mm lenger ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...