benab Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Jaja... da var bilen antageligvis vrak:( Dama traff en fjellvegg... Noen som har en ny bil til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Ingen problem med ny bil vettu, mange som har bil tilsalgs og det har jeg oxo Mer spmål om hvor mye du skal legge i ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hehe, kommer veldig an på hva jeg kommer over det;) Banken har som vanlig penger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Jeg har: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18178338 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 For de som gidder: Hvor mye hadde dere lagt ut for min (gamle) bil hvis den er hel? Er greit og ha et utgangspunkt når jeg får tilbud fra forsikringsselskapet! Bmw 320 D 1999 mod ombygd fra pre facelift til facelift Godkjent senket. Full utstyrspakke med navi/dvd/tv med stor skjerm (bildet), Ryggesensor, bi-xenon, cruisecontrol, delskinn sportsseter, Nye deler for ca.40.000,- det siste året (slitedeler,foringer o.l.) alt gjort på verksted. Kjørt 190.000km Fin i lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 vet det ikke er lett og si, men er interessert i hva andre mener også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå