Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Juridisk er det vel den som står som eier 1 januar som til syvende og sist har ansvaret for at årsavgift er betalt.. men ikke skyt meg om jeg tar feil på den.

Stemmer det, det er derfor jeg har fått purring på denne.

Men jeg har fått 2.gangs purring så 1.gangs purring har sikkert gått til han som har kjøpt den.

Skal opp der han jobber i kveld, får håpe han leverer aviser/reklame på lørdager og.

Skrevet

Skal opp der han jobber i kveld, får håpe han leverer aviser/reklame på lørdager og.

Får håpe du får tak i han, så lykke til i kveld!

Makan til slabbedask som ikke har noe på stell, han kjøperen.. kjedelig å måtte bruke tid, penger og energi på sånne.

Skrevet

når det gjelder den årsavgift biten så er det eier av bilen 01.01.XX som står ansvarlig for at årsavgiften blir betalt, MEN har du en skriftlig avtale med nye eier av bilen på at han skal betale så har du litt å slå i bordet med. men er nok best å ta en "prat" med han :lol: kan hende det hjelper. en gang iblant så er det kun siste utvei som gir resultater hos sånna idioter :P

Skrevet

Den har vært begjært avregistrert siden 3 november 2008. Syns det er helt sprøtt at man kan kjøre rundt så lenge uten å bli stoppa.

Skal holde øynene åpne. Det er vel egentlig bare å ta skiltene så fort man får sjanse...

Skrevet

"This car i protected by bimmers.no"

finnes det ett sånt klistremerke forresten??

sorry OT =)

Noe slikt?

w367wq0eelsc5elk7nmx.gif

Skrevet
Den har vært begjært avregistrert siden 3 november 2008. Syns det er helt sprøtt at man kan kjøre rundt så lenge uten å bli stoppa.

Skal holde øynene åpne. Det er vel egentlig bare å ta skiltene så fort man får sjanse...

Flott :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...