Turok Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 har 2 stk 3000w Pioneer suber som jeg skal ha i min bmw e36 men bare lurer litt på tips på en grei forsterker til og drive disse to subene med fra denne siden http://www.bilradiospes.no/ har også en kondensator som jeg skal koble opp 1,5farad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 JBL forsterkere er veldig bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Skal du ha noe som tåler juling kan jeg anbefale Kicker sine store forsterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 dynabel har forsterkere som er ganske bra på pris kontra effekt, men disse selger jo ikke bilradiospesialisten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Hvilke pioneer elementer er det du har? Feks store monoblokkene til Kicker går ikke lavere enn 2ohm. Så det kan være dem passer deg dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Flytter det du skrev den nye tråden inn her siden det også har med tips til forsterker å gjøre. Så den andre tråden din er slettet. turok: heisann Smile har funnet denne forsterkeren jeg vuderer og kjøpe ettersom jeg har fått kjempe god pris på denhttp://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... =m436&id=& vn=736 har fått beskjed om at den skal være godnok til og drive mine to suber. to stk 3000w Pioneer 12tommere uten problem. dette kan stemme sant? Smile trenger bare litt flere meninger slik at jeg ikke gjør noe dumt Confused Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Flytter det du skrev den nye tråden inn her siden det også har med tips til forsterker å gjøre. Så den andre tråden din er slettet. turok: heisann Smile har funnet denne forsterkeren jeg vuderer og kjøpe ettersom jeg har fått kjempe god pris på denhttp://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... =m436&id=& vn=736 har fått beskjed om at den skal være godnok til og drive mine to suber. to stk 3000w Pioneer 12tommere uten problem. dette kan stemme sant? Smile trenger bare litt flere meninger slik at jeg ikke gjør noe dumt Confused takk skal du ha ikke en dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 den pioneren der tror jeg faktisk kan bli i minste laget. pioner er ikke kjent for å være strømsterke. gå for kicker, hk, eller rockford. bilradiospes har tilbud på hk nå, så de er et godt alternativ. men ville hatt en per sub! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Må si meg enig med comback her...den Pio blokka holder ikke halvveis til å drive to slike pioneer subber...dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 RF T4000 den vil funke mer en nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 ok tusen takk for svar folkens! får nok heller bli en annen forsterker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Hvorfor må du kjøpe fra bilradiospes? Ville tatt en kjikk på sidene til dynabel før du kjøper noe av bilradiospes. Veldig bra kraft/pris forhold. http://www.dynabel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Anbefaller Dynabel!! Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå