krutte-39 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Bestillte M5 speil fra Koed, noen som vet om de er plug and play, tenker på koblinger å sånn og hva må gjøres for å få autofold funksjonen til?Hva menes med memory funksjon på speil? har sikkert ikke bruk for det, men var så liten prisforskjell på de 3 typene de hadde så gikk for de dyreste med mest funksjoner. På min bil fra -97 med memory i speil osv måtte eg klippe ledningane som gikk til varme og lodde over koblinga fra dei gamle speilene slik at eg fekk varme i speilene.. Eg kjøpte brytermodul med knapp til å vippe speilene med, men det gjekk ikkje, hørte med koed, dei sa eg måtte bytte ledningsnette til speilene, gs sier på nettbutikken at eg måtte bytte dørmodul, på telefon seie dei eg berre ska bytte bryterpanel.. ikkje veit eg Eg har ikkje gadda å bale meir med det foreløbi
Oderschvank Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 ledningsnettet til speilene trenger du iallefall ikke å bytte, skal bare være plug-and play hvis du har de rette dørmodulene.
Haug530D Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Ser ut som man kun trenger den modulen på førersiden. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=444706
Oderschvank Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 vet at Steffan C her på forumet kun byttet bryterpanelet så funket det, men jeg måtte bytte på begge sidene og vi kjøpte speilene fra samme person.
Haug530D Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Ser ut for at det bryterpanelet jeg hadde manglet den knappen, men det andre vil virke? varme å justering?
Oderschvank Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 ja det vil nok det, men du må nok få tvangskjørt speilene ned i normal posisjon på en eller annen måte, da de kom ferdig folda.
Haug530D Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 ja det vil nok det, men du må nok få tvangskjørt speilene ned i normal posisjon på en eller annen måte, da de kom ferdig folda. Ser ut som de står i rett posisjon.
Gunnar Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 vet at Steffan C her på forumet kun byttet bryterpanelet så funket det, men jeg måtte bytte på begge sidene og vi kjøpte speilene fra samme person. På min E38 vippet den kun førerspeilet etter å ha byttet brytermodulen. Så bytta jeg modulen i passasjerdøra, og etter det vipper begge. Mulig noen modeller har hatt den høyre dørmodulen med vippefunksjon "tilfeldig", f.eks. at det er noe annet ekstrautstyr i bilen som også krever samme boksen. Eller at den rett og slett ble innført som standard fra en årsmodell.
Haug530D Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 vet at Steffan C her på forumet kun byttet bryterpanelet så funket det, men jeg måtte bytte på begge sidene og vi kjøpte speilene fra samme person. På min E38 vippet den kun førerspeilet etter å ha byttet brytermodulen. Så bytta jeg modulen i passasjerdøra, og etter det vipper begge. Mulig noen modeller har hatt den høyre dørmodulen med vippefunksjon "tilfeldig", f.eks. at det er noe annet ekstrautstyr i bilen som også krever samme boksen. Eller at den rett og slett ble innført som standard fra en årsmodell. Tror først jeg må få lakket de og få de på jeg, så får jeg kjøpe brytere senere, blir nok brukt i såfall, gidder ikke å svi av en 3-4000,- bare for å få fold.
gjeewaytee Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 skjønner ikke hvorfor man må ha begge dørmodulene. jeg har da kun en knapp nå og den folder begge speilene......?
Haug530D Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 skjønner ikke hvorfor man må ha begge dørmodulene. jeg har da kun en knapp nå og den folder begge speilene......? Er ikke knappemodulen på passasjersiden, men en relemodul. Etter som jeg har fortsått det har noen biler denne mens andre ikke har den.
Haug530D Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Yes!! da fikk jeg kjøpt meg ett strøken bryterpanel med autofold til den nette sum av 436,-
krutte-39 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 hei, eg låna berre dinna tråden litt eg:) Eg kjøpte meg speil fra koed, eit brukt bryterpanel fra koed, og ein relemodul fra gs, men når eg kobla ditta ilag, så skjedde det ingenting.. noken som har noken idea?
Haug530D Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 hei, eg låna berre dinna tråden litt eg:)Eg kjøpte meg speil fra koed, eit brukt bryterpanel fra koed, og ein relemodul fra gs, men når eg kobla ditta ilag, så skjedde det ingenting.. noken som har noken idea? Å da kjøpte du ett sånn med den lille knappen på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå