Jump to content

Cerwin Vega VF-15 høyttalere selges *Solgt, kan slettes*

anders87
 Share

Recommended Posts

Broren min skal selge hjemmehøyttalerne sine nå grunnet overgang til litt mindre..

Er strøkne og se på, og lite brukt..

Står i Hamar, sendes ikke, men kan hentes/fraktes mot nærmere avtale..

Selges for 3000,- kan følge med 5meter DALI Python 25 mm2 høyttalerkabler mot tilegg i prisen.

Kontakt Øivind for mer informasjon på; 95 80 01 89

Illustrasjonsfoto

q2efrx8lufkp00zzcq46.jpg

Han hadde en gammal Fischer forsterker på 2x230W mener jeg og huske.. Spiller bra, og er lettdrevne til størrelsen og være..

Du får kjøpe dem, så kan vi ta dem med oppover da vett ;) Så vi er sikre på at vi aldri får leie noe på campingen der igjen :lol:

Er litt interessant faktisk... Har jo greit hjemmekinoanlegg. Egentlig litt for dumt å kjøpe nye høytalere da jeg omtrent aldri er hjemme i utgangspunktet. :P Vi skal faen meg knuse Tynset camping til sommeren... Tok vel av ganske bra i fjor også mener jeg å huske. Prøvde å kaste kniver i veggen osv? :D

Han hadde en gammal Fischer forsterker på 2x230W mener jeg og huske.. Spiller bra, og er lettdrevne til størrelsen og være..

Du får kjøpe dem, så kan vi ta dem med oppover da vett ;) Så vi er sikre på at vi aldri får leie noe på campingen der igjen :lol:

må bare ta å komentere det at disse höytalerne her ikke er lettdrevne.

dem trenger mye efekt for å spille höyt og kontrolert

Du MÅ ikke ha versting forsterker for og dra disse, men som du sier, de trenger litt effekt for og få den helt maksimale bassen og kontrollen..

"Som stereohøyttaler bør du helst bruke en forsterker som matcher høyttalerens muskelstyrke. Du kan riktignok spille svært høyt selv med en mindre forsterker, men det skal en del strøm til for å få full kontroll over 15-tommersbassen. En potent forsterker gjør bassen både tyngre og raskere, og høyttaleren kan spille høyere uten negative bivirkninger"

Er ikke noe og klage på den prisen, synes jeg da.. Har blitt brukt veldig lite.

Du kan jo sende han en mld eventuelt ringe bror min så får dere avtale nærmere :) Vet at han jobber til 15:30 på fredagen, men det der finner dere ut av :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...