Balsfjordingen Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Mye skal du ha for innerskjermene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hei ! Jeg har en kompis som kanskje trenger diff til sin 325. 1. Hvor mye skal du ha for 325 diffen ? 2. Hvor mye for 318,320,323 diffen ? 3. Vet du hvor langt dem er gått ? 4. Passer diffene om hverandre, går det å sett inn 318 diff på en 325 eller omvendt uten å bytte noe ? mvh Ottesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psycho2k Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 jeg trenger 320 diff. Pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 OPP! Ta en titt på bilder side 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Har du 4 dempere til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Har du 4 dempere til sedan? Har bakdempere jeg fikk med på en 6syl. Og framdempere fra en 4syl sedan (uten fjærer) Så ja.., det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Hvor mye skal du ha for de? Vet du om framdemperene er like på 6 og 4 syl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 OPP Deler kan fraktes til Gardermoen den 12. des Møte andre plasser er fullt mulig også. Send mld/ring/pm e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janfredrik666 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hallå! Hvor mye skal du ha for panserlåsen? Send gjerne PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Har du 325 diff, med det jeg trenger for og passe 316? Uler i diffen min nå, og håper jeg slipper og sette på den diffen jeg kjøpte av deg sist Tenkte jeg kunne få tak i noe med sperre isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hallo Har 325 diff, men ikke med brems dessverre. Vil du ha brems, så har NSR det, som du så Skulle du ikke sveise den da? Det andre du trenger skal jeg ha.., drivaksler (om du ikke bytter flenser i diffen) og mellomaksel fra 325 har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Aha.. Okå, trodde alle 6syl hadde brems jeg.. hehe ikke så inn i dette BMW greiene.. Men du har isåfall resten jeg trenger? Tenkte kanskje og sveise hehe, men usikker pga. jeg bruker den til pendlerbil også, så bør jo gå ann og kjøre til vanlig også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Jepp, har det du trenger utenom diffen Diff med brems er ekstrautstyr på alt utenom M3 på e36 mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 har du spylerdyser og ett svart deksel for dørhandtak bak og selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå