Nytern Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Som topic sier.. Fortest mulig. Har evt 17" med vinterhjul om det er av interesse i innbytte.. Gi meg en pris og specs så blir vi enige!
Nytern Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Oioi, med eller uten dekk? Svarte og fine, stått på 5-serie?
NA Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Uten dekk, svarte å fine. Nesten ikke brukt. Stått på 5serie ja. Ellers har jeg 4 stk med piggdekk, men der er felgene rustne.
Nytern Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Hmm, da må jeg jo uansett skaffe dekk.. Hadde vært så kjekt å handla dekk på felg
NA Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Har jo som sagt de i 15" med piggdekk som er litt rustne. Akkurat samme felger som de uten dekk, de funker fint de også om du bruker hjulkapsler, det kan du også få med om du ønsker
Nytern Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Er igrunn ute etter svarte stålfelger i god stand med vinterdekk. Da er jeg superinteressert Må være litt ok skal det sitte på grombilen. Kapsler utgår Er dekkene gode på de du har liggende da?
NA Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 De dekkene er veldig bra, alle pigg intakt og svært lite brukt. Link til annonse her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=98177&highlight=
Nytern Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Aiai, hadde bare felgene vært litt penere.. Da hadde jeg tatt meg en tur
Nytern Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Opp med seg, jeg trenger virkelig 4stk ståliser i bra stand med greie vinterdekk. NÅ! Har evt 17" med 235 piggfritt om noen vil oppgradere Jeg har lyst på tur i helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå