Gå til innhold

har noen hørt om dette dekket?

B_K___
 Share

Anbefalte innlegg

Har aldri hørt om dette dekket før en gang jeg. Er det sånn skikkelig billig jalla-dekk?

Personlig er jeg veldig imot sånne billig-dekk, da de ofte har elendige egenskaper og er direkte farlige!

Du har jo en E60 og var jeg deg ville jeg kostet på litt dyrere kvalitetsgummi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser på dekk på www.dekkonline.com å har sett på litt forskjellig. tenkte jeg bare skulle slenge på noe billig gummi på felgene mine, så har noen prøvd Sportstrada ATR Sport ??

dekkene jeg skal ha er 235/35 R19 på 8,5" felg både framme og bak

noen innspill?

Skal også gå for billige dekk i år. Har veldig "morsom" camber på grunn av senken, så dekkene blir veldig skjev slitt etter en sesong :(

Selv tenkte jeg å gå for nankang ns2 dekker i år, de er helt kurante til prisen, og har god erfaring med dem (utifra pris såklart).

Har aldri vært borti sportstrada før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S.Arnesen:

Du har virkelig ikke lyst på Nankang NS2... Hadde de på E46en min og bilen slapp både foran, bak og på alle fire når det var vått... Vannplana som juling også...

Hvis du har en rolig kjørestil funker de sikkert greit, men liker du å presse grensene litt er de livsfarlige... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S.Arnesen:

Du har virkelig ikke lyst på Nankang NS2... Hadde de på E46en min og bilen slapp både foran, bak og på alle fire når det var vått... Vannplana som juling også...

Hvis du har en rolig kjørestil funker de sikkert greit, men liker du å presse grensene litt er de livsfarlige... :shock:

Har aldri opplevd det som noe problem med ns2 dekkene. kuhmo ku 19 derimot, de er akkuratt som du forklarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om dette dekket før en gang jeg. Er det sånn skikkelig billig jalla-dekk?

Personlig er jeg veldig imot sånne billig-dekk, da de ofte har elendige egenskaper og er direkte farlige!

Du har jo en E60 og var jeg deg ville jeg kostet på litt dyrere kvalitetsgummi! ;)

hehe, ja det er veldig billige dekk :D 966kr pr stk for 235/35 19, men det beste er nok litt dyrere dekk som du sier ja, men jeg betaler to husleier nå for tiden (siden desember) å sommerdekksesongen er snart her=) litt lite penger i kassen kan du si... men beste er nok å vente...

tror kanskje de dekkene støyer mye og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser på dekk på www.dekkonline.com å har sett på litt forskjellig. tenkte jeg bare skulle slenge på noe billig gummi på felgene mine, så har noen prøvd Sportstrada ATR Sport ??

dekkene jeg skal ha er 235/35 R19 på 8,5" felg både framme og bak

noen innspill?

Skal også gå for billige dekk i år. Har veldig "morsom" camber på grunn av senken, så dekkene blir veldig skjev slitt etter en sesong :(

Selv tenkte jeg å gå for nankang ns2 dekker i år, de er helt kurante til prisen, og har god erfaring med dem (utifra pris såklart).

Har aldri vært borti sportstrada før.

Cambervinkelen er en dreper for bakdekka ja, men det fins vel deler for å rette det opp til normal vinkel. har jeg hørt... :)

har noen kompiser som sier at nankang ns2 stoyer ganske mye? stemmer dette? han har de på en Peugeot da....kan jo være bilen spør du meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falken skal jo være ganske gode dekk, de slites fort men det er jo bare et tegn på at de er myke og behaglige...men prisen er jo nærmere 8000 for 4 stk....da må jeg vente enda lengre, å håpe på skattepenger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen kompiser som sier at nankang ns2 stoyer ganske mye? stemmer dette? han har de på en Peugeot da....kan jo være bilen spør du meg :P

Jeg syns ikke de støyet spesielt mye. Kontra de slitte dekkene jeg byttet bort fra, så var de stille, men kjørte de bare noen måneder, kan hende de blir verre når de blir litt slitt. Hadde de i 235/40-18" og 265/35-18". Men det er klart, kjører han på 15" på vinteren og bytter til brede 18" på sommeren, så vil det bli mer støy uansett merke, spesielt på en Pug. Det blir litt epler og bananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambervinkelen er en dreper for bakdekka ja, men det fins vel deler for å rette det opp til normal vinkel. har jeg hørt... :)

Hadde det bare vært bakdekkene så hadde det vært greit :wink:

Er dessverre foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...