BreitBau Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Jøss.. det var lyst.. skal se om ejg finner ett annet bilde av 30%en.. burde ikke være så stor forskjell? Bedre lys her så du ser bedre hvordan det er.. Dette var på en klubbutstilling så ikke heng meg for wunderbaumen.. Den henger der fordi vi har spesiallagd en med klubblogoen på.. Så har den der på klubbtreff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 [quote name=<-BMWE46->]Tenkte det jeg også at det blir stygt at det blir et skile hvis man ikke soter helt fram. Men hva mener dere da, 30 fram og 50 bak? Vil ha de så mørke at når du ser inn så skal man ikke klare å se så mye, ihvertfall bak Du må i så fall ha 30 bak og 50 foran. Jo lavere tall, jo mørkere film. Jeg har orginalt mørke ruter bak, og ville ha en film foran som matchet de. Da ente jeg opp med en 38% film som er meget lik de orginale rutene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Her er min med 35%, og 25% i bakrute. Ser mørkere ut på det nederste bildet, men kommer litt ann på hvilken vinkel bildet er tatt fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Jøss.. det var lyst.. skal se om ejg finner ett annet bilde av 30%en.. burde ikke være så stor forskjell? Bedre lys her så du ser bedre hvordan det er.. Dette var på en klubbutstilling så ikke heng meg for wunderbaumen.. Den henger der fordi vi har spesiallagd en med klubblogoen på.. Så har den der på klubbtreff.. synes det så mørkt ut for å være 30%. sikker på at det ikke er 20% da? det ser mer rett ut spørr du meg har selv 35% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 kommer ann på hva slags film produsent ein har oxo. noen har rein svart soting noen har dei med litt gråskjer + litt speileffekt iseg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerba Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 2mMY. Hvilken film bruker du? Så jæv... bra ut! Hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 2mMY. Hvilken film bruker du? Så jæv... bra ut! Hvor kan den kjøpes? her står det litt om filmen! http://www.bilpleienr1.com/7.html har altså Sun Guard solfilm på 35% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 35% på alle sideruter og 24% på bakrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hva er den absolutt lyseste sotingen som er mulig å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hva er den absolutt lyseste sotingen som er mulig å få tak i? 50% om eg ikkje husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 2mMY. Hvilken film bruker du? Så jæv... bra ut! Hvor kan den kjøpes? her står det litt om filmen! http://www.bilpleienr1.com/7.html har altså Sun Guard solfilm på 35% er samme film eg bruker å montere på biler:) kjempe bra kvalitet på filmen. http://solfilmsgruppen.no/forhandlere/m ... -10659.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 får vel helt klar film! altså 100% men 50% er ganske beskjedent i seg selv! et vanlig bilvindu kan vel være ca 70% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<-BMWE46-> Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ingen av dere som har blitt stoppa på grunn av soting helt fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 JOda.. Jeg har.. Politimannen fra UP skulle til kontroll og jeg ble liggende etter.. Han stoppet og la seg etter for å ta teknisk.. Han komt bort og ba meg bli med ut.. jeg kjørte seff ned førervinduet, men han hadde nok sett sotinga.. Vi gikk en runde erundt bilen, han så i vognkortet, og på førerkortet og så sa han: "Den sotinga si på siderutene her.." "Ja?" spurte jeg... "Den må du fjerne", sa han.. "Helt i orden," svarte jeg.. "For det kan jo ikke se slik ut, så du må nok legge på ny," og pekte på en flik som hadde skallet av i hjørnet.. Så blunket han til meg og ba meg kjøre videre så skulle de gi meg litt forsprang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Creds til BreitBau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå