Mr.Silver Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Må slenge meg med i rekken å gi deg tommelen ned for den potta. To litt mindre på en side, eller en av samme size på motsatt side tror jeg kunne blitt bra.. Allerhelst 2 på en side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Fin bil .. synes potta var for stor ja, såg litt "japsebil" ut. Kva med noko slikt som eg nettopp har laga til på min? (la ut et bilde, eg) Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Synes du burde vurdere og få deg to stusser ut bak. Ser mye bedre ut enn en enkel. Ble litt voldsom og markert synes jeg. 4 er jo best da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 4 stusser koster jo en del da =D Men joa, 4 stusser er desidert penest =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 1 stor er ikke så pent nei. gå heller for 4 litt mindre. det er best sånn her skal eksosen være på en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå