Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg lurer på og få lakkert bilen min i svergie... noen som vet om bra verksted som de kan tipse meg om??? Helst ikke for langt inn i svergie, men må man så må man ;-P eller om noen i nærheten av telemark tar det svart ;-P
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 jeg har tenkt og lakke opp bilen utvendig igjen... den har litt riper og steinsprut, men ikke no bulker og lignende... så den skal bare "shines" opp samma farge og alt, skal ikke ta no innvendig, bare utvendig... oxford grun metalic...
marararius Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Vet egentlig ikke om noen spesielle, men hadde min hos en Kai på Klyve første gang jeg lakket litt på bilen. Holder til i en låve han har bygd om. Var ikke fornøyd, men sist gang når jeg hel-lakkerte den hadde jeg den hos Torstein Nylund i Bamble, byttet farge, tok masse rust og bulker, innvendig i dører og bagasjerom, med grunnarbeid. Betalte 25 for det.
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 hørtes jo ut som han tok en fornuftig pris da i forhold til alt anna her i norge...
cubetito Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Vet egentlig ikke om noen spesielle, men hadde min hos en Kai på Klyve første gang jeg lakket litt på bilen. Holder til i en låve han har bygd om. Var ikke fornøyd, men sist gang når jeg hel-lakkerte den hadde jeg den hos Torstein Nylund i Bamble, byttet farge, tok masse rust og bulker, innvendig i dører og bagasjerom, med grunnarbeid. Betalte 25 for det. er du førnoyd da? ble lakken bra siste gangen. og holder lakken seg bra eller bobler det no sted?
marararius Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ja, nå er jeg veldig førnøyd, ikke noe sig i lakken, og ikke boblet opp noe heller Blank og fin også, ikke ruglete liksom.
marararius Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hørtes jo ut som han tok en fornuftig pris da i forhold til alt anna her i norge... Ja, hørte på Grenland Bilskade hva de skulle ha for jobben, kom ikke under 60 sa han, men kunne finne ut nøyaktig pris om jeg hadde tid til å vente litt.. Hadde plutselig dårlig tid da
NeonMuffler Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 å få det "billig" i norge er ikke lett, det er dyrt for matrialer og det er mye jobb. blir lei av folk som tror at en hellakkering koster max 10lapper og at det er fort gjort, men bare matrialene koster fort 10lapper! synes også det er rart at folk kan bruke sinnsyke penger på motor/understell etc, men det som SYNES skal værra gratis...
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 å få det "billig" i norge er ikke lett, det er dyrt for matrialer og det er mye jobb. blir lei av folk som tror at en hellakkering koster max 10lapper og at det er fort gjort, men bare matrialene koster fort 10lapper! synes også det er rart at folk kan bruke sinnsyke penger på motor/understell etc, men det som SYNES skal værra gratis... Nå var det ikke et spm om hva du syns, veit du om et sted der de lakker bra og billig eller ikke? kan du komme med et tips istede for og komme sånne idiotiske komentarer, noen syns utseende er viktig, andre syns at motor og drivverk og understell er viktig, forskjellige prioriteringer... uansett hva man velger og bruke penger på så vil man ha det billig, ikke vits og betale mer enn man må... og jo, man kan få lakkeringsjobber billigere en det man må betale her i norge! og ikke kom med den driten om at arbeidet blir dårligere, nordmenn er ikke best i alt, det er dårlig verksted i polen og svergie, men det er det HER i NORGE også!
Haug530D Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg forventer ikke at lakkering skal være billig, en 20-30K kan jeg leve med men 60 000,- det høres helt horribelt ut, kan jo kjøpe en brukendes bil til den prisen.
NeonMuffler Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 var ikke nevnt mot akkurat dere, men folk generelt pleier å ha den holdingen, men nok om det. skal du ha det billig så send bilen til polen
Haug530D Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 var ikke nevnt mot akkurat dere, men folk generelt pleier å ha den holdingen, men nok om det.skal du ha det billig så send bilen til polen Med Posten? hehe kunne ikke dy meg. Nei det er jo selvfølgelig noen som synes alt er dyrt også da. Det er dyrt å leve.
Dirty Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er er de flinke der a? jeg gidder ikke pusse ned, for det første blir det ikke et bra resultat om jeg gjør det også har jeg ikke tid heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå