marararius Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Å, så det blir Torstein? Vært ute hos han å vist bilen og sånn eller?
Farrukh M Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hadde en venn polen som kjente en lakkerer,betalte han 2500 for farge bytte med glitter ....da mener jeg 2500kr for alt! seff det var ikke lakkbox eller noe sånt,men jeg som lakkerer kunne finne bare en feil,og det var gjennomblødning(for mye herder i sparkel) på bare en liten sted. 6mnd etter gikk jeg over med våtslip og polerte bilen...det ble syk bra!
Cise Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Å, så det blir Torstein? Vært ute hos han å vist bilen og sånn eller? hvor er det han holder til? skal få lakka bilen til sommer/tidlig høst.. tar han demontering av deler og da eller er det lurest å gjøre sjøl?
marararius Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Du sparer endel på å demontere og montere selv. Jeg demonterte selv, leverte bilen og delene, og monterte selv igjen. Byttet farge på bilen, og innvendig i dører og bagasjerom, og hadde endel rust og bulker han rettet opp. Betalte 25000 for det. Men er ikke Torstein som lakkerte. Han gjør grunnarbeidet, og sender den til en annen til lakkering. Han holder til i Bamble
Cise Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Du sparer endel på å demontere og montere selv. Jeg demonterte selv, leverte bilen og delene, og monterte selv igjen. Byttet farge på bilen, og innvendig i dører og bagasjerom, og hadde endel rust og bulker han rettet opp. Betalte 25000 for det. Men er ikke Torstein som lakkerte. Han gjør grunnarbeidet, og sender den til en annen til lakkering.Han holder til i Bamble ok.. mulig jeg for høre litt med han utover våren da..
Bmw_e39 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Men han kan være jævla treg!! han snakka om at han kunne ta bilen min i april, skulle være klar til starten av mai... så håper det går hehe... men jepp, vært der og vist den og snakka litt med han om ting og tang... Oxford grün metalic (nylakkert og glinsans) til sommer`n blir godt!!! og bare kline den nedpå
marararius Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Ja, og min skulle vært klar til 17. mai hvertfall, leverte den i April engang. Fikk den vel litt i starten av Juni, husker ikke helt. Men bare å mase på han.. Hva heter du foresten? Dama lurte på om hun viste hvem du var, satt her å kikket når jeg skrev til deg engang
Bmw_e39 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Veit hvem dama di er ;-P hehe... kjenner broren André heter jeg... Har garantert sett slea mi suse rundt om i sauherad... mørk grønn e39...
marararius Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Åja, stemmer Mulig jeg har sett den ja, vært der oppe noen dager nå. Kjører en gul Volvo 245 jeg nå
Bmw_e39 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Hahaha... Så deg igår jeg da hehe... var i bø en liten tur du ;-P hehe... Lå bak meg non ganger... med volvo i frontruta eller no sånn?
marararius Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Ja stemmer. Mulig det er deg jeg lå bak i Bø-gata, opp mot den bensinstasjonen etter Sønstebøtunet? Så egentlig fin ut i lakken på avstand men?
Bmw_e39 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Ja stemmer. Mulig det er deg jeg lå bak i Bø-gata, opp mot den bensinstasjonen etter Sønstebøtunet? Så egentlig fin ut i lakken på avstand men? ser bra ut langt ifra, men ser langt ifra bra ut ;-P hehe... neida... den er grei den, er bare noen riper her og der, og litt rust, syns det er like greit og ta total opp shining på den gleder meg hehe fått m5 fanger, leppe, bakrutesenker og nå... m5vippen kommer om ikke lenge
marararius Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Kommer til å bli konge Vet du om noen bra plasser å ta bilder oppi der eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå