Bmw_e39 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 nja... kunne kanskje sett på grustaket på akkerhaugen, kan få til no bra der kanskje... eller kikke oppover lifjell i bø, ellers så er det patmos på akkerhaugen da... må nesten bare kjøre litt og kikke
Winther24 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er HVEM ?
e30 m3 cab Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Stemmer ...i mandal er det en som holder til ....som er kjent for å være flink; har en kompis som har lakka 2 biler der... å har betalt 5 lapper meget bra resultat..
Bmw_e39 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 henter forhåpentligvis bilen på onsdagen håper detta blir bra
marararius Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Å jøss.. Kan du ikke si ifra da? Hadde vært moro å sett den Viste ikke du hadde satt bilen dit enda jeg..
Bmw_e39 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Prøver og få den klar før helga, da er det rånetreff i bø ;-P 25 april er det treff i bø, luft det til alle og enhver ;-P hehe... trukke jeg rekker og bli helt ferdig men
marararius Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Skjønner Hørte noe om det.. Rekker ikke få min klar, den står på bukker nå Det blir ikke noe mer krig der oppe til helga da?
Bmw_e39 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Jeg satser på og få min klar, da må du klare det jeg har fangere, lister, lykter, dekk, justere høyde, ha eu-kontroll, 4hjullskontroll, sote ruter, få på klistremerke i front og bakruta ;-P og sikkert andre ting som dukker opp lys og forresten, av med xenon før godkjenning og på igjen like etter Og nei det blir ikke noe bråk med de utlendingene, om det blir så er det de sjøl som ypper til det, mediene vrir og vrenger på alt... ;-P
marararius Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Ja det vet jeg hvordan det er med de Får nok ikke min klar nei, må få tak i nytt stab.stag, styrestag, bærearmer, bytte foringer, bærekuler, coilovers, bremser, 4-hjulskontroll, eu-godkjenne, montere fangere, lykter, xenon, sote ruter ++
Bmw_e39 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Jaja... Min er "ferdig" nå da... Må gjøre litt i understellet på den, men utseende messig er den ferdig ;-P
marararius Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Hvordan ble jobben de gjorde? Fornøyd? Noen bilder?
Bmw_e39 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 er fornøyd vettu... takk for tipset har bilder, men veit ikke åssen jeg får lagt ut her jeg... men om du vil ha bilder kan du jo legge meg til på msn så kan jeg sende der ;-P Geek_fun@hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå