iittala Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Selger et komplett plug and play sett med AE til e34. Er komplett med relé og ledninger som plugger rett inn i originalt ledningsnett. Merket er DEPO. Det er litt rust på kromringene men tror ikke det hjelper å sette på nye DEPO-ringer. Anbefaler å flytte over fra noen andre lykter, typisk de du har på bilen i dag. Glassene strøkne. Ser sånne annonseres for ca 1000,-. Skal bort.
iittala Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Har bud på 600,- pluss frakt. Selges for det om ingen ønsker betale mer. Sendes mot forhåndsbetaling(da jeg mener det gir like mye/lite sikkerhet for kjøper som oppkrav, men er enklere for meg som selger samtidig som det er rimeligere for kjøper.
iittala Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 jeg gir 700 pluss frakt Da leder du. Tenkte å la det gå ut søndagen og se hvem som byr mest. Fint hvis jeg kan få bud her og ikke på PM, er ryddigere for de andre.
bmwe-21 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 gir 750... kan hente de på tirsdag som vi pratet om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå