Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Charger V6 brukes faktisk en del av Interstate Police der borte.

I området mitt bruker de stort sett Chargere med V8 og de er satan så kjappe.

Sist jeg var over ble jeg selv stoppet i en rutinekontroll, aldri sett så mange digge biler på ett sted før :D

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sist jeg var over ble jeg selv stoppet i en rutinekontroll, aldri sett så mange digge biler på ett sted før :D

Har du hus her nede du eller?

Skrevet

Har du hus her nede du eller?

Orlando ja...fint der :)

Vi bor 2,5 kjappe timer lenger nord, i Lake City.

Med tanke på bilpriser der borte flytter jeg etterhvert permanent...

;)

Fatter er pensjonist så han er der 3-4 ganger pr. år, han og moder'n er der hver sommer. Jeg prøver å dra dit 2-3 ganger i året.

VI bor i en airpark og bygger et Vans RV-4, for de som er litt flyinteressert.

I tillegg bygger vi en P-51D Mustang her i Norge som skal over etterhvert.

Skrevet
Og du har tenkt til å flytte dit senere? Jobb osv da? LITT nysgjerrig skjønner du ;)

Har jobb der borte når jeg er der, tekniker på lokal radiostasjon.

Men har planer om litt mer utdanning her i Norge, da innen IT.

Er det noe de vil ha der borte er det IT-folk og sykepleiere.

Sikkert andre faggrupper også, men det er de to jeg vet om som er ettertraktet.

Så da blir det green card og flytting, uvisst når da.

Tenker du på det samme selv?

Skrevet

Så spennende da! Du har frue og unger du? (ikkeno baktanker med det spm altså ;) )

Eneste jeg kunne gjort her nede hadde vært ambulanse men det tør jeg faen ikke her! Ja kunne sikkert jobbet med andre ting men det er ambu jeg vil og skal drive med så lenge jeg kan...

Skrevet

Jeg liker den nye Challengeren jeg...har alltid likt Challenger over Chargeren... Men skulle jeg hatt en som lignet på Charger, måtte det vært Magnum`en - dritstiling stasjonsvogn!

Skrevet
Så spennende da! Du har frue og unger du? (ikkeno baktanker med det spm altså ;) )

Eneste jeg kunne gjort her nede hadde vært ambulanse men det tør jeg faen ikke her! Ja kunne sikkert jobbet med andre ting men det er ambu jeg vil og skal drive med så lenge jeg kan...

Ingen frue og ingen unger, jeg er tross alt ikke _så_ gammel ;P

Men interessen er behørig notert! ;P

Alltids bruk for helsepersonell og det finnes jo steder hvor det ikke er så farlig :)

Skrevet

Både Camaroen og Challengeren er skikkelig tøffe. Oser jo muskler og brutalitet lang vei!

Chargeren ser bare elendig ut, selv i Hemiutgaven i Gul, med svarte striper osv. Totalt misslykket i mine øyne.

Skrevet
":3io6g2de]

Chargeren ser bare elendig ut, selv i Hemiutgaven i Gul, med svarte striper osv. Totalt misslykket i mine øyne.

Syns de to ekstra dørene er det mest mislykkede med Chargeren. Med to dører ser den bedre ut.

etpbqlwo5njgtm6gnf6o.jpg

Skrevet

Ingen frue og ingen unger, jeg er tross alt ikke _så_ gammel ;P

Men interessen er behørig notert! ;P

Alltids bruk for helsepersonell og det finnes jo steder hvor det ikke er så farlig :)

Hadde vært gøy å prøvd faktisk.. Når jeg tenker meg om. Veldig egentlig..

Alle di nærmeste i familien min flytter jo langt vekk fra Akershus så blir jo alene igjen der..

Hehe.. Vet ikke hvor gammel du er men mente å huske jeg så i en annen tråd at du hadde det serru :)

Skrevet
amcar = vannseng på hjul

Det er helt sikkert derfor Viper ligger på topp, og Corvette på #2 på nürburgring rundetider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...