popoval Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Halla. Jeg sliter med å få løsnet nav-mutteren på drivleddet på v. side forran på ix'n min. Er det noe bra triks eller er det bare 3 meter stålrør på en latman som er tingen? Bare for å være sikker, er vel ikke Linx mutter? Så langt jeg kan se så må jeg ut med hele hjulopphenget for å få byttet fjærer? Håper noen av dere kan hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 vanlige gjenger. du har tatt av "låseblekket" som står rundt? har du det er det bare rå makt som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 vanlige gjenger. du har tatt av "låseblekket" som står rundt?har du det er det bare rå makt som gjelder Hmm.. Låseblekk? hehe.. da tror jeg jeg må kikke litt. var ikke noe låseblekk på høyre side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg lot være å ta av akslene.Løsna leddene og demperlagerne, og dro akselen ut av diffen.Helt kurant hvis du ikke MÅ demontere lagre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg lot være å ta av akslene.Løsna leddene og demperlagerne, og dro akselen ut av diffen.Helt kurant hvis du ikke MÅ demontere lagre... Tror nok det blir lettere ja.. skal prøve igjen i morra. ble for sent i går så måtte gi opp til slutt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå