DonKristo Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Heisann! Jeg har en 93 modell e30 touring (316) som jeg liker godt og som jeg vil fikse opp osv. Men det som er, er at jeg synes den er veldig lat, og lurer derfor på å sette i en større motor. Derfor lurer jeg på hvilke motorer som vil kunne passe inn og som ikke krever så alt for mye modifisering og som kanskje ikke koster skjorta. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 hvis du ska få godkjent det så er ikke mulighetene mange. men hvis ikke så er det jo ikke store jobben å sette i en m20b25 (2.5) men litt jobb er det jo såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonKristo Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tenkte på å få dette godkjent. Har hørt noen si at understell og drivverk er likt på alle touringmodellene, men stemmer dette? Men er det ikke slik at man som oftest får godkjent motorbytte om bilen er over 10 år og man har god dokumentasjon osvosv...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Blir ikke lettere å få godkjent, men det er gratis Understellet er likt til 325 hvis du har skiver bak. Fjører/dempere er forskjellig pga vekt Blir vanskelig å få goskjent R6 i en bil med firer originalt. Får ikke sktevet ned sitteplasser lenger. Men du har jo M42B18 (318is) og S14B23 (M3) da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå