jon///M Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 vurderer og fjerne railsen på min e46 men må jeg da bytte lista inder railsen eller fins det noe slags deksel for og sette på slik at det ikke er hull der. og hvordan tar jeg di av? må jeg ned med taktrekket innvendig?
Richie85 Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 må ikke fjerne.. ser jo så fryktelig mye finere ut med....
jon///M Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 syns egentlig at touringen ser bra ut med rails men har litt lyst til og se hvordan det blir uten. vurderer også m3 speil men ser på koed at det er et skille ca 3/03, er dette for 6 eller 12 ledninger? har el speil med varme men ikke autofold eller memory, men ser at di selges med memory uansett, vil dette bli problemer?
larserso Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Bare å vippe ut gummiproppene på innsiden av railsene og skru de av. Trenger ikke av med innvendig tak. Hadde du bodd i Osloområdet skulle du fått låne mine lister for å teste. Min bil hadde nemlig ikke rails da jeg fikk den Smak og behag, men jeg synes det blir nakent og rart uten rails på touring. P.I.B. sin her på forumet forøvrig er rålekker, og det uten rails, så kan bli bra også.
jon///M Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 ok, så vis jeg fjerner railsen må jeg da ha nye lister som skal ligge der railsen ligger? hvor finner jeg di? har lett på koed men der finner jeg bare rails som det nermeste.
Richie85 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Du må ha nye lister som dekker over hvor railsen har sittet, men ikke glem at det er 6 festebraketter som sitter festet gjennom taket ditt. Skal du fjerne rails, må du også ta vekk disse og tette hullene.. Jeg gjorde omvendt prosess for noen uker siden og da måtte jeg lage disse hullene.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå