Gå til innhold

noen som har tips til extra lyd i e46 touring?


Anbefalte innlegg

har i dag bisnis (ja vet det ble feil men aner ikke hvordan det staves) anlegget i vogna nå og har litt lyst til og oppgradere det litt uten at bilen står og rister og hopper, skal heller ikke ta all verdens med bagasje plass.

vil ikke bytte ut org spiller (ja jeg vet den har sine begrensninger men vil ha noe som ser orginalt ut!, vurderer også og oppgradere den senere til navi men det er kun i tenkefasen enda)

har jeg foresten forsterker på høytalera?

uansett så ligger det frem strøm og signal kabler bak. (mulig noen tidligere eiere hadde noe sub ting der) jeg regner med at jeg kan bruke disse.

har noen tips til høtalere som er bra men som ikke koster tusenvis, hva med biligste av focal?

skal ha sub men er ikke sikker på hva jeg skal bruke her. pioneer er uaktuelt da jeg har holdt på med di tiligere(møkk!)

men har god erfaring med di største utgavene av jbl.

derfor har jeg kikket litt på billigpakken av jbl på bilradiospes.no, der er det med en liten monoblokk jbl (kanskje liten nok til og gjemme bak panelene i bagasjerom.

og en 12" jbl sub færdig i kasse, det ser jo helt jævlig ut den kassa men den tar ikke all verdens med plass og kan jo lage meg hurtig koblinger mellom sub og reciver sånn at jeg kan kaste den ut hvis jeg trenger plass. men er dette noe bra greier?

hvordan er det og bygge ned en 10 el 12" i reserve hjulsbrønn? vil ikke ta ut reservehjulet så kan jeg bygge noe som ikke går lenger ned en at jeg kan legge den på reservehjulet? hvordan vil lyden bli med suben der?

kansje vanskelig forklart men di fleste her inne kan vel lese

mvh jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det begrenser seg hvilken høytalere du kan oppgradere til da original forsterkeren kun er dimensjonert for original høytalerne. Kobler du på nye, bedre og nødvendigvis litt mere tungdrevne høytalere her...så er det ikke sikkert det spiller så mye bedre...pga at spilleren er flaskehalsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...