tha Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 86 mod, 320i km 230000 nytt senkesett og dempere, supersport 60/40 helt ok vinter dekk slitte pigger bak, de fram er bra.. sommerdekk, d er ikke rust under den, tidligere eier har passet bra på den;) veldig sliten klutch, og gåen viskermotor det må fixes litt på bilen og sende den på etterkontroll har hatt bilen på 4hjuls kontroll i sommer den vrakes før 20mars viss ingen melder intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvor står bilen?? 2 dørs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 ja, hvor står bilen og er det 2 dørs, viktig dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tha Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 4 dørs. bilen står i trøndelag. hm den er hvit med mtec striper, er vel orginal mtec tror jeg.. skal prøve å brøyte av bilen og ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 bilder a,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tha Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 sånn. syns det er veldi synn viss jeg må skrote denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Sleng opp bedre bilder ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvor mye må gjøres? og hva er det? Og hvor står den, altså hvor i trøndelag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 hvor i trøndelag står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tha Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 steinkjer. det er ikke så mye som må gjøres! bytte 1 brems slange, 1 demper, har 2 nye liggende, vise den på bt for senke settet, men d er jo fra gsbildeler (super sport) og jeg har tatt 4hjuls kontroll i ettertid. muligens bytte klutch eller fylle på bremsveske,, så syns ikke 2000kr er så mye å forlange;) siden senkesettet kåstet 2000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 hadde jeg bodd oppi trønderlag hadde jeg mest sannsynelig satt på meg mokkasinene og skinnvesten for så å dratt etter denne.. samt feire med karsk etterpå må da være ett godt kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Men bilen er helt greit kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tha Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 klutchen er vel pulver,, så nei, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ahh, ikke bare slitt mao.. Lykke til videre med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg