Charles Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Den sangen traff meg med engang å For er forferdelig sang! Det er dette for mange kjøretimer fører til, man tror man har mye mer kontroll enn det man har:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Folk som kjører Ford Ehm hva er det med oss? (måtte bare ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Rimelig tett i skallen når du prøver å "drifte" der. Er jo gjerder, stolper og fortau (og skodaer ) overalt. Folk som kjører Ford Akkurat der var det ikke gjerde, det er enten "stup" eller steinvegger langs veien i Sørlandsparken. Choose your poison sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ville glatt kjørt den granaden i stedet for en del av de røtne gamle bimmerene som ruller rundt i hvertfall. I'd rather push my BMW then drive a Ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 derfor folk burde øve på en park plass eller bane før man prøver på ordentlige veier også midt i byen i rushtida da er man ikke den skarpeste gaffelen i skape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ville glatt kjørt den granaden i stedet for en del av de røtne gamle bimmerene som ruller rundt i hvertfall. I'd rather push my BMW then drive a Ford Mange måter og finne trøst på vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 derfor folk burde øve på en park plass eller bane før man prøver på ordentlige veier også midt i byen i rushtida da er man ikke den skarpeste gaffelen i skape eller f,eks være med på bmwccn sine bane/ kjøretreningstreff rundt om i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 ikke alle som har mulighet, vet at parkeringsplasser er ulovlig MEN bedre enn midt i byen med full trafikk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 flott also der ford ska være og på taket er ikke serlig smart 2 dager med lappen og så hive den i sleng mitt i byn i en rundkjøring .. ska ha gjort det ett par ganger før ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 ikke alle som har mulighet, vet at parkeringsplasser er ulovlig MEN bedre enn midt i byen med full trafikk osv. Hmm, okej. Hvor i landet bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Er ikke i sentrum, men er Sørlandets største industri/handleområde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Granada er litt tøfft det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ja, men ikke så ny: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 nai da kjører jeg heller lada seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå