jon///M Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 som topic sier så lurer jeg på det. har bestilt noe, har fått ordrebekreftelse, der står det noe som jeg tror er sendingsnr men den funker ikke hos posten.no eller posten.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Trykk på sporingsnummeret du, er vell en link.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Eventuelt kan du gå hit, og taste inn manuelt.. http://amphora.norcargo.no/track/trackntrace/frameset.jsp Bring = Posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 hmm... mulig jeg ikke har fått sendingsnr da. funket ikke hos bring, var heller ingen link i mailen fra di. står bare: vedr. ordre-/trans. id: 12345678/123456789/1234,5 (ikke di gjeldene nr) det første tror jeg er ordrenr, det neste ser jeg for meg er sendingsnr mens det siste er vel summen for varen. det jeg tror er sendingsnr har 9 tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 da ringer du 63 87 47 00 å så prater du me dem så får du sporingsnr med en gang. er ikke værre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Først får du bekreftelse om at varer er bestilt, sporingsnummer får du ikke før den dagen det blir sendt.. Du få altså 2 mailer, går gjerne ett par dager før det blir sendt.. Vil tro du bare har fått 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 ok. har fått bare en ja. er ikke så nøye, tenkte bare og se hvor langt den var kommet. bestilte noe i helga som var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg besstillte fra koed på mandag(sendt på tirsdag), fikk en ordrebekreftelse fra dem på mail med en link til sporing. Det eneste er at jeg syns det går veldig sakte, står på den sporingsgreia til bring/posten: "INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" Hadde egentlig håpet på å få pakken i dag :/ jeg mener hvor lang tid kan det ta å få sendt en pakke som bare veier 0.1kg eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg besstillte fra koed på mandag(sendt på tirsdag), fikk en ordrebekreftelse fra dem på mail med en link til sporing. Det eneste er at jeg syns det går veldig sakte, står på den sporingsgreia til bring/posten:"INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" Hadde egentlig håpet på å få pakken i dag :/ jeg mener hvor lang tid kan det ta å få sendt en pakke som bare veier 0.1kg eller no. Det er fordi pakken blir sendt fra danmark, så du vil få den meldingen helt til den er i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg besstillte fra koed på mandag(sendt på tirsdag), fikk en ordrebekreftelse fra dem på mail med en link til sporing. Det eneste er at jeg syns det går veldig sakte, står på den sporingsgreia til bring/posten:"INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" Hadde egentlig håpet på å få pakken i dag :/ jeg mener hvor lang tid kan det ta å få sendt en pakke som bare veier 0.1kg eller no. Står det samme her bestilte noen varer 27.02.09, og det står fortsatt Håpet veldig på å få de i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Står det samme her også. Til meg sa han at de sliter litt med tollen om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 dhl borte nå eller? da gikk det jo fort. posten er drevet som en barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Står det samme her også.Til meg sa han at de sliter litt med tollen om dagen. Ja, det forklarer det sikkert.. ringte til de og sa at de hadde litt forsinkelser på gang .. jaja , får bare håpe at det kommer til uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Synes posten var raskere før. Vet ikke hva som har skjedd i det siste jeg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Når pakka er sendt, kjem den opplista under "Mine fakturaer". Her ligg også sporingsnummeret som du kan sjekke på posten.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå