Gå til innhold

hvordan spore pakker fra koed?

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

hmm... mulig jeg ikke har fått sendingsnr da. funket ikke hos bring, var heller ingen link i mailen fra di.

står bare: vedr. ordre-/trans. id: 12345678/123456789/1234,5

(ikke di gjeldene nr) det første tror jeg er ordrenr, det neste ser jeg for meg er sendingsnr mens det siste er vel summen for varen.

det jeg tror er sendingsnr har 9 tall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først får du bekreftelse om at varer er bestilt, sporingsnummer får du ikke før den dagen det blir sendt..

Du få altså 2 mailer, går gjerne ett par dager før det blir sendt..

Vil tro du bare har fått 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besstillte fra koed på mandag(sendt på tirsdag), fikk en ordrebekreftelse fra dem på mail med en link til sporing. Det eneste er at jeg syns det går veldig sakte, står på den sporingsgreia til bring/posten:

"INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING"

Hadde egentlig håpet på å få pakken i dag :/ jeg mener hvor lang tid kan det ta å få sendt en pakke som bare veier 0.1kg eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besstillte fra koed på mandag(sendt på tirsdag), fikk en ordrebekreftelse fra dem på mail med en link til sporing. Det eneste er at jeg syns det går veldig sakte, står på den sporingsgreia til bring/posten:

Hadde egentlig håpet på å få pakken i dag :/ jeg mener hvor lang tid kan det ta å få sendt en pakke som bare veier 0.1kg eller no.

Det er fordi pakken blir sendt fra danmark, så du vil få den meldingen helt til den er i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det samme her :( bestilte noen varer 27.02.09, og det står fortsatt :(

Håpet veldig på å få de i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...