Ceylon Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 han her har virkelig ikke skjønt hvorfor folk skriver, har ikke brukt den til å dra kamping vogn ol... http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... reaId=5300
Ceylon Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Legg merke til at bagasjerommet og er ganske så fullt
[space] Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 En som har en slik båt har neppe camingvogn. Altså er bilen brukt til å dra denne båten ned til havna på våren, og opp fra havna på høsten. Om ikke en 528 orker den jobben uten å bli "ekstra slitt" begynner jeg å lure.
Ceylon Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 så folk drar ikke med seg en båt gjerne til att ant sted f eks bergen-oslo for å kjøre litt båt der...? Er nok av de som drar med seg båtene med bil for å oppleve båtlivet andre plasser for å slippe å dra på langtur utpå havet... Men oki, jeg mente det ikke så seriøst gutter. Selve bildet var litt artig. Det fikk 5 serien til å se ut som en pygme langt der borte...
Peders Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Rekner ikkje med den båten blir dratt med så mangen plassene da den ikkje har motor men sikkert fin å ro den der. Ikkje er det elektriske til hengerfestet koblet heller så er nok ikkje dei store utfluktene den har vært på med henger.
axor Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Rekner ikkje med den båten blir dratt med så mangen plassene da den ikkje har motor men sikkert fin å ro den der. Ikkje er det elektriske til hengerfestet koblet heller så er nok ikkje dei store utfluktene den har vært på med henger. i annonsen står følgende : Det elektriske til hengefestet er ikke koblet, da hengerfestet er ettermontert. Kan jo være de har vært på lengre turer da ? men fælt så du må ha studert bildet for å få me deg dette...
Hawkon88 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Ærlig type da.. han legger ikke skjul på noe. Nja, jeg stiller mine tvil til hvor godt bilen er vedlikeholdt. Jeg syns det ser ganske slurvete ut å bruke en såpass underdimensjonert tilhenger for å trekke en så stor båt. Jeg vil også tro at dersom tilhengeren hadde vært stor nok for båten, hadde ikke bilen hatt lov å trekke hengeren (tillatt totalvekt) Syns også det er rart at det elektriske ikke er koblet opp, da det umulig kan koste veldig mye ekstra. Samme med at han bare fjernet vindusviskeren bak, istedet for å fikse den. Hadde han heller sagt "Jeg har fjernet vindusviskeren pga utseende" så kunne jeg kjøpt argumentet.. Jeg syns også at det hadde virket ryddigere dersom selger hadde ordnet panseret og ruten FØR han la ut annonsen.
flo1 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Bilen har tross alt motor til dette da. å båten ser ut til å bare være skallet, er jo hverken motor eller stoler der. Så kan ikke være så veldig tungt. Er jo biler med mindre motor som blir levert ut i fra BMW med hengerfeste. så Syns ikke dette er noe spesielt dårlig salgstriks..
///FredriK.S Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Var en fin bil da. Men sant det som "flo1" sier over meg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå