BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 men vi klarer ikkje å få til eit bmw treff da? eg skal møte Jonr trådstarter:) lørdagen.. han har oxo E46 M3:) å eg tar med min:) so håper folk kan stille opp på ein bensinstasjon:) Legg igjen tlf nr so ringer nok noen til dere:) Breitbau såg deg på vålerbanen feit e36:) Jo takk takk.. Har ikke lagt merke til din på noen treff, eller det vil si at jeg har sikkert sett den, men er så vanskelig å skille biler. Alle skulle gjort som meg og hatt nicket på "showplate" så det går an å ta kontakt med folk! Håper på å få møte mange av dere i sommerens treff.. Men som regel blir det til at alle står i hver sin gruppe og sparker stein.. Må bare prøve å huske på hvor kjente folk egentlig er, men er vanskelig å møte folk face to face ass.. I morgen blir det å kjøre Toyota Hiace til Oslo.. Blir en seig tur, men må hente noen stoler.. Kunne sikkert trappa opp på en bensinstasjon om jeg først skal mot Lillestrøm, men om det ikke er noe andre stands enn Gatebil som selger ting der dropper jeg hele greia..
Driv3r Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 eg står egentli klar med M3`n å vil reise inatt da:) hehe hmm er lang tur:) Er lang tur ja .. Kjører ifrå Nordfjordeid Inatt eg hehe.... Off blir ein del timer.
boost Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 http://www.bilforumet.no/medlemmers-egn ... ilder.html ja ein må få ordna noen skilt plater:) håper på fleire treff iår:) men er so seigt å reise 4timer heiletiden:)
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Ser veldig glissent ut Hmmmm... Rart ingen kan svare på om det ikke er noen rabatter/stands der?
dutten Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 ingen som har lyst til og komme innom oslo go plukke opp meg da?
OLEZZ Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 noen som vet om det er salg av deler der? som fks turboer osv.
Dr_S Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Syns liksom det er litt off-season, dessuten gidder jeg ikke kjøre 11 mil i saltlake for å se på biler jeg har sett før
Thomaz Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Tenkte kanskje å ta tur`n på søndag.. Er jo ikke mer enn en halvtimes kjøring så da går det ann
S.Arnesen Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Var der i dag.. Kurant det, mye tøffe biler. Syns egentlig det var veldig lite jeg da. Var mett etter 2 timer...
BreitBau Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Hehe.. Det var ikke p-plasser der når jeg kom, så jeg snudde. Hadde jo hentet stolene som var hovedoppgaven
Stramvaier Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Stem på messas feteste bil. Håper det er noen her som vil stemme på min. hehe skriv: Bil32 og send det til 1901. koster 1 kr pr stemme. håper folk stemmer. takker
BreitBau Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Da stemmer jeg.. Trenger ikke være på messa for å si at din "henger høyt"... Men stramvaier.. Hvordan gjorde du det med beltene?
Stramvaier Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Det er flott. sprede det rundt folkens. hva tenker du på da BreitBau??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå