Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
men vi klarer ikkje å få til eit bmw treff da? eg skal møte Jonr trådstarter:) lørdagen..

han har oxo E46 M3:) å eg tar med min:) so håper folk kan stille opp på ein bensinstasjon:)

Legg igjen tlf nr so ringer nok noen til dere:) Breitbau såg deg på vålerbanen :) feit e36:)

Jo takk takk.. :oops: Har ikke lagt merke til din på noen treff, eller det vil si at jeg har sikkert sett den, men er så vanskelig å skille biler. Alle skulle gjort som meg og hatt nicket på "showplate" så det går an å ta kontakt med folk! Håper på å få møte mange av dere i sommerens treff.. Men som regel blir det til at alle står i hver sin gruppe og sparker stein.. Må bare prøve å huske på hvor kjente folk egentlig er, men er vanskelig å møte folk face to face ass..

I morgen blir det å kjøre Toyota Hiace til Oslo.. Blir en seig tur, men må hente noen stoler.. Kunne sikkert trappa opp på en bensinstasjon om jeg først skal mot Lillestrøm, men om det ikke er noe andre stands enn Gatebil som selger ting der dropper jeg hele greia.. :roll:

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
eg står egentli klar med M3`n å vil reise inatt da:) hehe hmm

er lang tur:)

Er lang tur ja :)..

Kjører ifrå Nordfjordeid Inatt eg hehe....

Off blir ein del timer.

Skrevet

Var der i dag.. Kurant det, mye tøffe biler. Syns egentlig det var veldig lite jeg da. Var mett etter 2 timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...