BreitBau Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Nei du sa du bestilte noen fra Koed? Har du bilder av det? Kan evt. ta dette i tråden om bilen din.. Bilen din var den eneste jeg egentlig var bestemt på å se, men da jeg så kaoset utenfor lillestrøm (brukte en halvtime på rælingen tunnelen for noen IDIOTER i en audi hadde gått bensintom!!!) bestemte jeg meg for å snu.. Messe parkeringen var full, og når jeg hadde Sparco stoler for 10000 kroner baki og ingen muighet for å låse bakdøra på hiacen ble det konkludert med at jeg nok ser den senere
Stramvaier Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Det kommer bilder av selene og slikt over helga. fikk satt dem inn torsdag morgen like før jeg lasset bilen inn på hengeren for å reise til messa. så de er på plass i bilen nå. skal prøve å få lakt opp litt bilder når jeg kommer hjem på søndag eller mandag. så da skal jeg si fra til det BreitBau.... >Men stem i vei folkens. koster bare 1 kr
larserso Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Dårlig messe mtp. bil. Uryddig og uoversiktlig med små og stusselig stands... Var der en tur fredag. AutoGlym hadde ok tilbud på sin stand om man pruta litt. Ellers stod det liksom bare noen biler her og der. MC-delen derimot var veldig bra (men det hjelper jo meg lite som ikke kjører mc...). Når man stiller ut slik skulle man i det minsta hatt en plakett ved siden av bilen med utstyr/modifikasjoner/tekniske data på lik linje som hos en bilforhandler.
Driv3r Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Det kommer bilder av selene og slikt over helga. fikk satt dem inn torsdag morgen like før jeg lasset bilen inn på hengeren for å reise til messa. så de er på plass i bilen nå. skal prøve å få lakt opp litt bilder når jeg kommer hjem på søndag eller mandag. så da skal jeg si fra til det BreitBau.... >Men stem i vei folkens. koster bare 1 kr Såg bilen din.. Nydelig!! du trilla vekk bilen idag såg eg hehe... på formiddagen, vart du lei av å vere der?
ehrnst Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 har en del bilder jeg skal legge ut når alkoholen forsvinner. må bare legge til at det bar preg av å være MC-messe med gatevbil enn omvendt. ikke at det gjør meg noe da jeg er glad i alt som går på hjul og sier brum, men jeg ble ikke akkurat posetivt overasket over messa. en annen ting er jo hva de tar seg betalt for noe å bite i inne på området der. 240,- for farris og en varmrett! Spiste burger med en halvliter på hard rock for 190 etterpå:S
Kentan-racing.com Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Stramvaier sin bil var nydeli. ble stående en god stund og sikle.. ellers fikk jeg en del ut av messa selv.. Fikk prata skikkeli med christer om mapping av motoren min og fikk prata med noen dekk folk og dekk til sesongen.. Så synes igrunn det var verdt turen selv om jeg fikk parkeringsbot.. Hadde vært i bø i telemark og henta meg en bil til og satte av tralla hos en kompis på lillestrøm og tok kun chevyn nedover.. Fant ikke parkering så fant første beste solide snøhaug og la inn 4wdn og kjørte til topps.. Det ble ikke populært.. Ellers synes jeg Gs bildeler sin stand var bra.. Morgan og Joar tok seg godt av og svarte folk etter beste evne..
Halvor89 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Var der en tur. Var lite i forhold til forrige messe. Gikk vel 2-3timer, også var det hjem igjen til Gjøvik. Forrige gang gikk jeg og glodde hele dagen. Savnet også messetilbud på ting og tang da jeg var på jakt etter coilovers. Høydepunktene var vel den ene MK2ern som stod der + e30 M3en til stramvaier (som jeg forsåvidt har sett mange ganger før siden han bor i nærheten) + at det var mulig å få kjøpt Monster Energy Drink og Rockstar der (for 40,- pr boks)
E28 TURBO Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Der var jo bilde av den gamle alpinan min jo. Var å kikket på den på Lørdag. Ikke mye igjen av orginalen der nei... Ellers synes jeg hele messa er kø kø kø og atter kø. Også i 1 tida var det så fillt at det gikk nesten ikke ann å komme seg rundt. Drohjem halv to.
Driv3r Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hehe, eg var der eit kvarter før det opna og sto i kø, kom fort inn. Men såg seinare der so var der LANG KØ... hehe.. gjelder å komme tidlig.
dutten Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 er det bar ejg som ikkeliker stylinga på ruud sin bmw?? klarer ikke og finne ut hva det er men er noe feil med den :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå