Sturlis Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Hehe rektig det xD Tok noen bilder i skumringa ^^
OverKill Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 For en deilig vogn, hehe:) Blir vel en BMW på storebror igjen snart tenker jeg...
Sturlis Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Begynner å bli forferdelig fin nå ja =) Imorra skal jeg prøve å sote frontlyktene, og se om det blir noe fint...
Joakim H Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 altså detta liker vi, masse bilder og tekst;) hvordan har du tenkt til og sote dem?
Inger_Marie Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Utrolig fin bil nå gleder jeg meg hvertfall til bilen jeg holder på med blir ferdig, bare den bli halv parten så like fin som din blir jeg fornøyd.hehe Var det enkelt å ta ut bakvinduene?
Sturlis Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Har ikke vært her på en stund gitt, har ikke skjedd noe spesielt siden sist. Inger_Marie: Ja, det er veldig enkelt. Det er bare å skru av de to mutterene innenifra i b-stolpen, også jobbe litt med pakninga rundt vinduet, så kommer det
Sturlis Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Hvordan å bruke opp de utslitte sommerdekka - The Sturlis way, for dummies...! haha ;D http://s28.photobucket.com/albums/c235/ ... V00014.flv
Sturlis Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Da skjer det litt igjen her. Tok rusta i falsen på førerdøra her for litt siden Slipt vekk rusta, fuget og lakkert innvendig Så har jeg fått tak i 325 svingarmer med nye foringer og 325 stabstag, og joggu dukket det opp en koselig pakke i posten idag =) Borra skiver+ klosser, håndbrekkswire *2, håndbrekkband, hjullager, bremseskjold, gasswire, tårnlager foran, traversfornger, diff-foring, bremseslanger++ Kommer updates fremover
bergeee Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 detta blir bra sturla! eller det er jo bra:P haha. men kan egentlig aldri bli bra nokk:P altid noe som en vill bytte:O)
Sturlis Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Takk for det =) Har vært uti "pølseboden" nå og montert litt på den ene svingarmen Nytt hjullager, svingarmsforinger, brekkband, brekkwire, bremseskjold og bremseskive
///Grandalen Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Nå fikk jeg lyst til å bygge e30 selv her! Dette var bil helt etter min smak ihvertfall!
Markus E30 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Sturlis, har du vurdert crome nyrer? Tror det kunne sett litt kult ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå